Senden çok daha güzelleri var diyince özgüvenim yıkıldı:'( sizce neden böyle dedi? Detay lütfenn? Egoist falan demezseniz eğer kendimi anlatayım biraz ona göre yorum yaparsınız: Tip ve güzellik olarak şu kızdan aşağı kalır yanım yok. Objektif konuşuyorum ki boyum 176. Fiziğim falan bu kızla çok benziyor. Ama ben daha kıvrımlı dolgun ve kadınsıyım. Kalçalarım falan daha büyük. Herkes bunu söyler yani. Yüz olarak da yüzüm daha güzel ve dikkat çekici yüz hatlarım falan. 0 makyajım hem de hep. O halimle düşünün. Neyse okulda bir erkek hoca var 30lu yaşlarda resimci. Bana sürekli iltifat ederdi çok güzel dimi şu güzelliğe zarafete bak manken gibi falan diye. Bu arada yaşım 18. Bana geçen demişti ki ece seni sinema dizi işine soksak mı tanıdığım var falan. Bugün bunun hakkında konuşuyorduk ben de sordum noldu bu iş falan diye. Dedi ki ben bu tanıdığımla konuşucam elimizde böyle bir kız var falan lazımsa haberin olsun derim dedi. Sonra dedi ki sonuçta çok güzel kızlar var senden çok daha güzel kızlar da. Bu bana çok koydu işte. Barbara hariç kimseyi kendimdem fazla beğenemiyprum açıkcası. Okulun en güzel kızısın falan da derler. Sürekli övgü alırım ama bu denimce çok koydu. Sizce neden durduk yere böule bir şey dedi ki:/
"Senden çok daha güzelleri var" diyince özgüvenim yıkıldı. Sizce neden böyle dedi?
Ruh hastası mısın? Bugün dünyanın en güzel kadınlarından biri olan Adriana Lima’dan bile daha güzelleri var. Güzelin güzeli vardır asla kimse en güzel değildir sen çok güzel bir kızsındır ama senden daha güzel kızlarda vardır. Bu senin çirkin olduğunu veya güzel olmadığını göstermez ayrıca güzelliğinden birşeyde götürmez. Güzellik göreceli bir kavramdır. Başkasına göre de senden güzeli yoktur seni aşırı aşırı güzel bulur. Senden çok daha güzel Kızlar varsa seninde çok daha güzel olduğun üstte olduğun senden daha kötü kızlarda var. Takılacak özgüven yitirilecek bir durum yok gülüm.
Bal gibi de egoistsin valla kusura bakma. Elbette ki senden çok daha güzelleri var. Resim'de gösterdiğin kızın'da çok bir olayı yok. Uzun boy genetik birşey ki bazı erkekler minyon sever fizik'te spor diyet yapılsa herkes 90-60-90 olur. Güzellik'te en çok beğendiğim kadın Megan Fox. Yani demem o ki bu tür laflara alış okulun en güzel kızı olabilirsin bu Dünya'nın en güzel kızı olduğun anlamına gelmez. 😉
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ee tamam. Megan foxun da aşırı bir olayı yok bana göre.
Işte bak gördün mü güzellik göreceli'de bir şey. Senin gösterdiğinin'de bende çok bir olayı yok sıradan uzun boylu zayıf sarışın bir kadın. Herkes seni beğenmek güzel bulmak zorunda değil göreceli bu tür şeyler. Ve bilimsel bir araştırma var herkes kendini olduğundan 6 kat daha güzel/yakışıklı görürmüş. 😊
Tamam ona lafım yok. Göreceli güzellik. Ama empayi kur az. İnan ki ben normalde böyle değilim. Çok egoistçe gelmşş olabilir yazdıklarım. Ama bir empati kurulsa benim ne hissettiğimi anlarsın. Düşünsene hep en güzel sensin diyorlar. En beğenilen vs. Biri çıkıp seni 2. Plana atıyor. Koydu ne yalan söyliyim
Yapıcak bir şey yok gerçekler alışacaksın. Bende senin gibiydim ben çok güzelim güzellik bütün kapıları açar kafasında sonra içime kapandım depresyona girdim ondan sonrada geldi kilolar. Şu an kilo vermeye başladım falan ama nasıl toparlayacağım onu ben de bilmiyorum. 😐Hemen özgüvenini kaybetme mutlu ol okulunu oku.
Her kızdan daha güzel bir kız vardır kusura bakma kendini dev aynasında görmüşsün beğenmeyen beğenmez yani herkesin zevki tercihi farklı olabiliyor.
8
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ee beğenmesine bir şey demiyorum da. Kendimi çitkin hissettim onun yüzünden. Demesine bne gerek vardı? Mesela barbaradqn çok daha güzel bir kız var mı sence?
Malmisin kizim sen soyleyecegim sitenin yonetimine coluk cocuk almasin😂 kendini begenmisligin yuzunden sokmus lafi sana iyi olmus gerekli azicik senin gibileinin egolarini indirmek icin bazen afferin hocana eli opulesi adam 😁
İnan ki ben normalde böyle değilim. Çok egoistçe gelmşş olabilir yazdıklarım. Ama bir empati kurulsa benim ne hissettiğimi anlarlar. Düşünsene heo en güzel sensin beğenilen vs. Biri çıkıp seni 2. Plana atıyor. Koydu ne yalan söyliyim
Anliyorum seni. Bana herkes tatlisin falan derdi... iltifatlarin icinde boguluyordum...17 yasima kadar. Sonra dans etmeye baslamistim, baska bir kiz vardi.. herkes ona cok güzelsin felan demeye baslamisti. Bende kendimi senin gibi hissetmistim. Normal yani. Ama dedigim gibi, barisman lazim kendinle. Baskasinin güzelligi senin güzelligini azaltmiyor. Hepimiz degisik güzeliz.
Çok teşekkür ederim inan ki:) en güzel yorumu sen yazdın. Anlayışla karşıladın. Bak normal bie tipte bir kız olsaydım bunlar gram takmazdı. Zaten görünmezsin öyle olunca. Ama güzel olunxa insanoğlu hep "en"olmak istiyor. 2. plana atılımca çok kötü oluuor. Peki o çok güzel dedikleri kız çok mu güzeldi gerçekten?
Kendini beğenmişlikle alakası yok. Türkiyede İstanbul'da en azından çok güzel kızlar görmüyorum ben. Hem de en merkezi yerlerinde. Ee nerde ı zaman bu çoook güzel kızlar?
Allah daha büyük dert vermesin tabi durumun çok zor 👏🏽👏🏽
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Peki sen hiç böyle şeyleri takmadın mı? İnan ki ben normalde böyle değilim. Çok egoistçe gelmşş olabilir yazdıklarım. Ama bir empati kurulsa benim ne hissettiğimi anlarlar. Düşünsene heo en güzel sensin beğenilen vs. Biri çıkıp seni 2. Plana atıyor. Koydu ne yalan söyliyim
Hee yok sen yanlıi anlamışsın. O iş nokdu diye sordum. Drdi daha görüşemedim ama seni diycem dedi. Elimizde böyle bir kız var diye. Kabul ederse olır dedi. Sen de çok güzel bir kızsın
Genel konuştu yani somut bir şekilde değil. Hani laf olsun diye söylenir ya öyle. Ya çok telekkür ederim 😊 diğerleri yoruma yazmıi ki o fotodaki kızdan çok daha güz3lleri var bir sürü. Hayır yani türkiye burası çok çok güzeller yok sokaktq. Bende mi bir sorun var
takarsan kafana maf olursun ama evet turk kizlarindan daha muthis hatunlar var
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ee tamam da ben de öyle düşünüyorumç zaten beni de yabancı veya göçmen sanırlar. Bu hoca türkçüdür yabancı hatunları pek beğenmez. Alaturka tarzı sever.
Ya ben öyle güzel olmasqm niy3 öyle diyim? Farkındaysan güzel miuim diye sormuyorum bu kadar güzelken niye böyle bir şey dedi. Fotodaki kızdan çok daha güzelleri var mı mesela?
Tamam bak sorun o değil. Ben fotodaki kızım var say. Öyle birine senden çok daha güzelleri var demesi normal mi? Sonuçta yeterimce güzel değil mi kız? Ben bunu soruyorum şşte
Ya Tamam kiz guzel ama kizdan guzeleri de var adamin demek istedigi onca guzel kiz var onlarin arasinda seni secmeleri lazim ve bir ozeligin olmasi lazim laf olsun diye soylemis
E tabii orası öyle. Fotodaki kız anormal füzel değil zaten. Sadece en az onın kadar güzelim demek istedim. Anladım cevabını. İnan ki ben normalde böyle değilim. Çok egoistçe gelmşş olabilir yazdıklarım. Ama bir empati kurulsa benim ne hissettiğimi anlarsın. Düşünsene hep en güzel sensin en beğenilen kıskanılan imrenek bakılan vs. Biri çıkıp seni 2. Plana atıyor. Koydu ne yalan söyliyim
En İyi Cevaplar