Mezuniyetime kimse gelemeyecek. Yazıyı okuyun. Sizce ne yapmalıyım?

Mezuniyetime az bir zaman kaldı. Ailemden kimse gelemeyecek. Çünkü babam öldü. Babannemle annem de birbiriyle kavgalı. Ve diğer aile üyelerini de gelemeyecek. Sevgilim de yok. Ama üniversitede dereceye girdim. Kendimi çok kimsesiz hissediyorum. Bir yandan ilk ve son kez olacak bir şey. Bir yandan kimsem yok. Sevdiğim kişiye mesaj attım benimle gelip gelemeyeceği konusunda. Cevap vermedi. Sizce ne yapmalıyım? Gitmeli mi gitmemeli mi? Gidersem ne gitmezsem ne yapmalıyım?
Mezuniyetime kimse gelemeyecek. Yazıyı okuyun. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla