Çıkıp gidesim var uzaklara bazen , insan neden yalnız kalmak ister?

Karekter olarak isyankar bir yapım yok en basiti hüzünlü şarkılar dinlemeyi bile sevmem sıf negatif bir hava yaratır diye. Ama bazen ıssız bir yerlere gidesim geliyor ihtiyacım var sanırım denizin uçsuz bucaksız göründüğü tek bir kara parçasının bile olmadığı ağac ve toprak kokusunun olduğu huzur dolu bir yere ihtiyacım var.
Çıkıp gidesim var uzaklara bazen , insan neden yalnız kalmak ister??
Çıkıp gidesim var uzaklara bazen , insan neden yalnız kalmak ister?
Cevapla