Bazen insanın anlatacak çok şeyi vardır içinde ama konuşacak kimsesi yoktur. 








Bazen her şey çok saçma gelebiliyor ve o an yalnız kalmak istersin, yani derdini anlayacak kimsenin olmadığına inanırsın, o an yalnız kalmak ister insan. Tabi her zaman olmuyor bu durum. Tamamen ruh halinizin o an ki git gelleriyle ilgili bir problem. Pozitif olun hep.
Anlayan biri olmadiği sürece zaten yanlızdır etrafta sahte kalabaliklarin olmasi rahatsiz eder
anlatsan anlamazlar çünkü.. yüzeyseldirler derine inemezler.. sen de kendinle kalmayı tercih edersin.
Bazen nedensizce yanlız kalmak ister insan
Cevap
16Cevap
“Kimine göre yalnızlık, hasta kişinin kaçışıdır; kimine göre de, hasta kişilerden kaçıştır.”
Sebebi bu yüzden.
Bazen hayattan sıkılırsın birilerine kızarsın yalnız kalmak istersin ya ben ise hep yalnız kalmak istiyorum kimsenin olmadığı bir yerde
Etrafındaki sahtekarlardan ve sahte gülücüklerden sıkılmıştır.
Yalnızlık bir insanının ulaşabildiği en büyük özgürlüktür.
insan kendisini dinliyor, kimse müdehale etmiyor aklından geçenlere
Doğru kişi olmadıktan sonra yanımda yanlizligi tercih ederim
Seni, kendinden başka kimsenin anlayamacağını düşünüyorsan hep yalnızsındır.
kafa toparlamak, nefes almak için.
Sahteliklerden uzak durmak için.
Neden bilmiyorum ama bende bazen istiyorum yalnız kalmayı
Yanlız olmak dinlendirci bazen
kendini daha iyi hissedersin
Yalniz olmak gerek, net.
Bazen olur oyle seyler
seks yapmadığım zamanlar...
Yalnızlığı sevmiyorum
Yalnızlık güzel.
Bencede
Yalnızlık Allah'a c. c mahsuptur
Allah yalnızlarla konuşurmuş.
Cok dogru
Bilmemii
ben iyim yslnız
bilmem (
hayat gıcık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar