Hayat bazen yorar insanı keser umutları biter hayaller bazıları içinde her şeye rağmen hayat güzeldir peki ya sizin için nasıl hayat?


Açıkçası şu son 2 gündür anlamakta zorluk çekiyorum ama kötü birşeyde olmadı muhtemelen yakın zamanda çözücem bunu
Zaman içersinde zevk almayi öğrendim. Kendime çok yaptım ve üzdüm zamanında.
Mutlu olunca zevk alınca başımız göğe mi erecek bence gerekli bisy degil en iyisi nornal olup bisy hissetmemek
Teşekkür ederim 😊
Bende yoruldum ama umudum var.. cunku hayat cok degerli. Surekli kendimi bunu hatirlatmaya calisiyorum.
Cevap
8Cevap
Hayat her şekilde yaşamaya değerdir. Başımıza gelen şeylerin en kötü olduğuna inandiririz kendimizi.
Hayatı sevenlerdenim anı yaşayanlardanım :) renkli ve zevkli.
Ruh halime bağlı ama genelde yaşamayı sevenlerden.
Zevk almaya çalışanlardan.
Valla ortası be kardeş 😔
Umudu keserken sıkıntı büyük söyliyim
Umudumu kestim yakında krndimide keserim
Zevk alıyorum.
Umudumu kestim ben.
kestim umudumu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar