Kişilik & Karakter Sunum yapanlar mı bu hayatı daha çok seviyor yapmayanlar mı? Etipufflezzetli Takip Et Guru Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Sunum yapanlar vs sunum yapmayanlar? Hangisi bu hayatı daha çok seviyor 😂☕🍫☕ Sunum yapanlar mı bu hayatı daha çok seviyor yapmayanlar mı? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Yapanlar seviyor bence. ben o kadar üşendim sıkıldım ki hayattan sunum yapmak yerine alıp yiyorum direk. :D Afiyet olsun :) 1 2 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Ben de o kadar sıkıldım ki bari bununla uğraşayım iş olsun diyorum 😂 u Barış_LonelyForever +1 yıl Afiyet olsun ama güzel hazırlamışsın 😂
Nur29290 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 813 cevap paylaştı. Hem kahve sevip hemde kendi bile içse sunum yapanlar yani ben seviyorum bu hayatı 😅 1 2 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Ben niye sevmiyorum o zaman 😂 Yorumla Nur29290 +1 yıl Sevmeye çalışman lazım olumsuz yönlerini görmemen lazım ben öyle yapıyorum yoksa gitmez bu hayat 😅 Yorumla
Šetennu Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Sunum yapamayanlar daha çok bence, en azından inanıyorlar.Kahve ile Turkuaz dondurma 🙄😛 1 3 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Dondurma değil o be mereng 😂😂 Yorumla Šetennu +1 yıl Bu durumu daha da kötüleştirmez mi? 🙃 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Yooo 🙄 Yorumla
_Maidetta_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,3b cevap paylaştı. Kahve sevenler diyelim 1 5 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Kahve sevenler bence hayatı komple sevmiyor 😂 Yorumla _Maidetta_ +1 yıl Yoo günde 4/5 süvari kahve içerim ve bu hayatı seviyorum 😅 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Entresaaan 😂 Yorumla _Maidetta_ +1 yıl Anladığım kadarıyla birileri etipuf lezzeti alamıyor hayattan 😅 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Yeap 😂😂 Yorumla
cyclaxs7 Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Yok işsiz olduğun için seviyorsun 1 10 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Işsiz olduğum için sunum yaptığım doğru Yorumla cyclaxs7 +1 yıl Ben farklı bir şey mi dedim Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Bu hayatı seviyorum demek değil Yorumla cyclaxs7 +1 yıl Kafayı yemişsin anlamıyorum Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl 😂😂 Yorumla cyclaxs7 +1 yıl Baya komik Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Baya gıcık Yorumla cyclaxs7 +1 yıl sjsjsjs sen git yemek yap Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Yaptım Yorumla cyclaxs7 +1 yıl Ok Yorumla
EmilKurjak Takip Et Master Yaş: 107 , eic 84% +1 yıl Ne gibi bi sunum efendim 1 6 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Kahve - yemek Yorumla EmilKurjak +1 yıl Onu biz bilemeyiz sevip sevmediklerini :D bende yapmadigim icin bilgim yok Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Sen seviyor musun mesela hayatı 😂 Yorumla EmilKurjak +1 yıl Hayati severim aramizda iyidir neden sordun hanim efendi :D Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Soruma cevap arıyorum 😂 Yorumla EmilKurjak +1 yıl ee verdim ona cevap zaten Yorumla
guapomorena Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Yapmayanlar Allahından bulmuş. 1 1 Yorumla Etipufflezzetli +1 yıl Hahah Yorumla
Sadbut_true Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Yapıyorsun bu sporu fenomen 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yapanlar seviyor bence. ben o kadar üşendim sıkıldım ki hayattan sunum yapmak yerine alıp yiyorum direk. :D
Afiyet olsun :)
Ben de o kadar sıkıldım ki bari bununla uğraşayım iş olsun diyorum 😂
Afiyet olsun ama güzel hazırlamışsın 😂
Hem kahve sevip hemde kendi bile içse sunum yapanlar yani ben seviyorum bu hayatı 😅
Ben niye sevmiyorum o zaman 😂
Sevmeye çalışman lazım olumsuz yönlerini görmemen lazım ben öyle yapıyorum yoksa gitmez bu hayat 😅
Sunum yapamayanlar daha çok bence, en azından inanıyorlar.
Kahve ile Turkuaz dondurma 🙄😛
Dondurma değil o be mereng 😂😂
Bu durumu daha da kötüleştirmez mi? 🙃
Yooo 🙄
Kahve sevenler diyelim
Kahve sevenler bence hayatı komple sevmiyor 😂
Yoo günde 4/5 süvari kahve içerim ve bu hayatı seviyorum 😅
Entresaaan 😂
Anladığım kadarıyla birileri etipuf lezzeti alamıyor hayattan 😅
Yeap 😂😂
Yok işsiz olduğun için seviyorsun
Işsiz olduğum için sunum yaptığım doğru
Ben farklı bir şey mi dedim
Bu hayatı seviyorum demek değil
Kafayı yemişsin anlamıyorum
😂😂
Baya komik
Baya gıcık
sjsjsjs sen git yemek yap
Yaptım
Ok
Ne gibi bi sunum efendim
Kahve - yemek
Onu biz bilemeyiz sevip sevmediklerini :D bende yapmadigim icin bilgim yok
Sen seviyor musun mesela hayatı 😂
Hayati severim aramizda iyidir neden sordun hanim efendi :D
Soruma cevap arıyorum 😂
ee verdim ona cevap zaten
Yapmayanlar Allahından bulmuş.
Hahah
Yapıyorsun bu sporu fenomen
Bana boş beleş iş gibi geliyor 🙄