Şeyda Erdoğanın Kafasına Büyük diyenler var sizce öyle mi?





Bence normal. Belki de omuzları dar olduğundan dolayı öyle görünüyor. Hoş kız
Çene yapısı kare olduğu için büyük duruyor büyük değil bence.
İnsanlarda kusur arıyorsunuz bence gayet normal çok angut insanlarsınız
ben sana kafası büyük olan başka bişey göstereyim konuyu kapat
Cevap
16Cevap
çene kemikleri geniş olduğundan öyle duruyor. bir ünlü daha vardı demet o düzelttirdi kemiklerini daha iyi oldu. zamanında çok mu sakız çiğnedi naptı :))
Onun kafasına büyük diyorlarsa benimkine ne derler bilemedim 😂
Başıbüyük İstanbul'da bulunan bir semtimiz bu kızımızın başı kare
müslüman mahallesin de ki salyangoz gibi bu kız marjinal olmaya çalışan kokoşun teki
Sorun yaratır gibi değil güzel
Bence normal büyük başka şeyler var ama
Bence değil. Çene yapısı sert biraz hepsi bu.
gayet uyumlu bir kafası var
Hayır sadece yüz hatları keskin ama yakışıyor ona
neresine göre büyük mü?
Büyük ama hoş duruyor
Büyük olsun içi sevgi dolu :D
Sadece kafası büyük degil 😂😂
Çene tarafı erkeksi
Büyük tabiki
normal
Bu kim a, q
Değil bence.
Yüzü geniş..
Biraz
Değil.
evettttttt
normal kafa işte..
yuzu genis baya
Çok önemli
Degil bence
Yok normal
Evet
ici onemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar