Hollanda da yaşamak istiyorum? Bir fikrim var açıklamayı okuyunuz?

Hollanda da eşcinsellik var ya yasal yani bende normalim eşcinsel değilim ama bir erkek bulup (oda eşcinsel olmayacak) onunla birlikte hollanda konsolosluğuna gidip Türkiyede iyi bir ilişki yaşayamıyoruz dışlanıp kötülüyorlar özgür bir ilişki yaşamak istiyoruz desek inanırlar mı 😂😂iki haftadır bunu düşünüyorum olasılıkları hesapladım. İlişkiye girin deseler bile artık 😂😂kim kime yapar bilmiyorum. Böyle bir şey olabilir mi? Oradan vatandaşlık almak için? Yani illa oradan biriyle evlenmek mi gerek?
Hollanda da yaşamak istiyorum? Bir fikrim var açıklamayı okuyunuz?
Cevapla