Lisans mezunuyum. Kac yillik sevgilim meslegim yok isim yok diye ayrildi benden sanirim. Hakli mi sizce?

Ne dersiniz ben olsam ben de istemezdim diye dusunuyorum
Lisans mezunuyum. Kac yillik sevgilim meslegim yok isim yok diye ayrildi benden sanirim. Hakli mi sizce?
Cevapla