Diyelim 1500 tane takipçi ya da 800 500 400 de olabilir.
Bu kiz ya da erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Bu kiz ya da erkek hakkında ne düşünürsünüz?
1587 takipçim var herhangi bir amacım da yok takip etmek isteyen eder bu benim kişiliğimle veya amacımla doğru orantılı olamaz
Yani yararlı bir iş yapiyosan instagramda kimse birşey diyemez merak etme
Instagram da ne paylastigina bağlı bu
Evet teşhirci çok farklı bir durum tabiki
Mesela benim tanıdığım bir kiz var
Kız kicini basini acti takipçi sayısı tavan yaptı
Kızda çok aşırı açık giyiniyo
Herkese profili açık
1500 takipçisi var
Bir resmi 450 beğeni aliyodu düşün yani 😂
Fuzuli işler. Nedir insanların bu takip takıntısı anlamıyorum.
Aynen ya 😂😂😂
Bak ben 100 takipcim var asosyalim umrumda değil yemin ederim ki😃😂
Bence gereksiz kuru kalabalıktan başka bişey değil ben bile o kadar olmasada görüşmediklerimi siliyorum
Ayni bensin😂😂
En güzeli 😊
Benimde öyle ayni senin gibi
Kendini 1500 kişiye göstermeyi seviyorsa buda onun tercihi.
😂😂😂😂😂
Cevap
13Cevap
Bir insanın özelini bu kadar insanla paylaşması bir ruh hastalığıdır ya da altında psikoloji sebepler yatar popiler olma hissiyatı eğer ünlü ya da sporcu değilsen psikoloji bir rahatsızlık net böyle kızların evlenilecek adam yok demesi daha da saçma hangi adam özelini 1binlerce insana paylaşan bir kadına kalbini emanet eder ki?
Ne olmuş. Attığı resimler begeniliyordur ya da videolar. Kime ne.
Yani kicini başını acip takipci yapiyosa, bu erkekler icinde geçerli. Iyi gozle bakmam açıkçası
Yerine zamanina göre hareket etmek diyosun anladim. Bu benim zaten hayat felsefem.
Ben kicini başını aciyo derken sunu kast ettim.
Plajda tatil yerinde acmasina kimse bir b*k diyemez zaten. Ama plajda çok aşırı açık giyiniyosa oda bir elestiri konusu olur benim için.
Hadi diyelim onu geçtim kiz yaz aylarında plaja gitmeden normal sokakta bile çok aşırı kısa sort üstüne göbek deligi açık çok makyaj yapmış bir şekilde sokağa çıkarsa ona iyi gozle bakamam. Ve bu kız surekli böyleyse özellikle.
Yani böyle düşünüyorum eğitilme
Plajda çok açık giyinmeside onemli değil
Onemli olan bunu instagramda surekli paylaşması
Bende bikini giyerim
Ama ust kismimdan asagisini kesinlikle atmam mesela
Hani instagrama atmam
Teşekkür ederim @F1r4t34
Tartışılabilir. Elmayı sevmiyor diye bir insana zorla elma yedirtmek olmaz biz sadece onun faydasından bahsederiz. Yenip, yememek ona kalmış.
Sokaktaki şortlu kıza gelince saygı duymak lazım bir bakarsın gözün kaymıştir, kafanı çevirirsin geri. Yanlış gözde bakman aile gelenek , görenek , dinin getirdi bir takım düşünce oluşumları tetikliyor. Öyle bakacaksın köyü niyetle , dinimizde or osp u ya bile o ros pu demek günah. Burda saygı devreye giriyor. Bence
Ben o kisiye o*ospu tabiki demem kötü dusunceli degilim fakat çok iyi melek bir insanda diyemeyiz
Çünkü öyle değiller zaten
Ve insanlarin kötü dusunmesi çok normal
Basit bir görüntü veriyorlar çünkü
Sonra da açık giyinen kiz aglamasin ışte bana hep cinsellik gozuyle bakiyolar diye.
Kendini öyle gösteriyor o kiz çünkü
Zaten açık giyiniyosa kız da kendisine öyle bakılmasını istiyordur
Bak ben 21 yasindayim hiç sevgilim olmadi
En ufak bir hafifligimi gormezsin bir alanda
Bana bile kötü yaklasanlar oldu dusun yani
O açık kizlara kim bilir ne yapiyolardir
Senin gibiler azdir
Türkiyedeki düşünce yapisi cok kötü açıkçası
Bak ben kumral mavi gözlü beyaz tenli kizim
Makyaj yaparım arada ama çok değil
Yabanci degilim türk kiziyim
Açık hiç giyinmem
Ama erkekler sırf saçlarım gözlerim açık renk diye yabanci sanip sapiklik yapiyolar
Rezillige bakarmsin
Ne kadar igrenc fesat insanlar var
Altı üstü saçık kumral yani
Ve eve davet etmeye çalışan oldu düşün yani
Sirf görüntüm öyle diye
Ne kadar igrenc bir ülkeyiz
Her ülkede zihniyet yapısı farklı ama aynı zihniyette insanlar hep olacaktır. İnsanların güzel dedikleri kızlar 1-0 önde diyorlar yanlış bence 1-0 gerideler. Çünkü ise giriyorlar cinsel açıdan bir beklentisi olan patronu karsilamayinca çıkartıyor işten , ne kadar iyi bir çalışan olursa olsun ya da herkezden çok çalışan , işini başarıyla devam ettiren kadına aa bu torpilli ya da biri ile birlikteki bu pozisyonda çalışıyor diye düşünüyorlar. Bu tip şeyler fakir zihniyetten kaynaklı, yarı cahiller.
Aynen öyle. Yani bu cahilligi gordukten sonra dedimki bizim ülke çok zor insanları
Çok yanlış bir düşünce yapısı var
Onlara da suç bulmuyorum ben 🙂 kişilerle problemim yok. Eğitim sistemi ve teknolojiyi farklı algilattiklarindan dolayı bu duruma düşüyorlar. İnsanlarda merak duygusunu bırakmamak için çabalıyorlar. Aslında insanlar devamlı gelişmekte olan bir varlık. Üniversite açılıyor ve sisteme adam yetiştirmek için eksikleri gideriyorlar. Peki üniversitenin asıl amacı ne insandaki merakı arttırmak, heyecan katmak bir sürü sebep. Bunlar uzun konular haftalarca konuşabilirim. Umarım gökyüzünü görenlerle tanışırsın. Sohbet için teşekkürler. Esenlikle kal.
Onemli değil 😊 sizde esenlikle kalin
Kaşar kasarlanmis vs...
Evet olmadi çok sasirilicak bişey değil
Namusluyum ondan 😂
Gereksiz samimiyetsiz
Bencede😂
Benim 100 takipçi var o kadar kisi tanıyorum
Asosyalim ama olsun
Durduk yere asosyal olmadik
Insanlardan farklı olduğum için anlasamiyorum ne yazikki
50bin takipçin olunca sosyal olamıycaksın zaten
Evet Doğru
Ya bir çocuk vardi
Benim takipçi sayımı gördü garipsedi biraz
Yanında bir kiz vardı onunla karsilastirdi
Kizin 400 takipçisi var hepside tanidik mis
Diyoki aradaki farka bak😂😂
Beğeni farkını gösterdi 😂
Kızda çocuğun sevgilisi
Niye sence öyle garipsediki
ya ben de senle aynıyım bi tanışsak mı acaba ben de anlaşamıyorum
aktif diye ya da takipe takip yapmıştır ya da bot attırmıştır :D
boş insanlar.
👍👍👍
Basit gereksiz bulurum
Zor diye düşünürüm ve cok normal.
Neresi zor
Kalitesiz basit bir insandir o
Evlenilcek insan değil yani
Basit kiz erkek yani
Yani simdi bak..
Oyle diyorsun da bazı insanların beğendikleri illa ki oluyor. O maksat dedim ben.
:)
Uzak durmak lazım
Ayni benim düşüncelerim 😂
Peynir markası dir kesin
Bana samimiyetsiz gelir.
Kaşardır 😂
😂😂😂😂
Aynen
Erkegide p*ç filandir
Iyi düşünmem
Benim 46 takipcim var 😂😂😂
kullanmıyorum :)
Bu devirde zor bulunursun😂
Benimde 100 tane takipci var
Tanıdığımi ekliyorum
O kadar tanidik var
Zaten gereksiz buluyorum ınsanlri
Normalde bile sosyal biri degilim
Insanlar çok gereksiz geliyo
Insanlarla anlasamiycagimi ve beni hiç sevmiyceklerini çok iyi bildiğim ve aralarina almayacaklarinida iyi bildiğim için sosyal biri degilim
İnstagram tarzı sosyal platformlar insanı bazı şeylere sartlandırıyor.
İnsanlar az begeni yapiyor bana. hemen bir seyler yapmaliyim.
O kadin dekolte vermis , begenisi yuz kat artmis. bende acsam nasil olur?
Veya malca bir hareket yapmislar. bende yapabilirim. profesyonel cekimlerin begeniye etkisi var. surekli birielrini takip etmekte gerekiyor.
Ee sonra diyorsun ulan ne insanlar var yasamlarina bak. arabalar evler tatiller yanlarindaki hatunlar vs. vs.
Kendini bozmaya basliyorsun.
Bu akilli bir insanin yapacagi is degil. tabi her kullanan icin soylemiyorum bunu. arkadaslari icin acik tutanlarda var. mesela benim. facem donuktur ama ayda yilda bir girer bakarim. vay be derim. bizim muratin yeni cocugu olmus. veya iste birisi siyasete baslamis.. yani tamamen maziye donuk hatirlama babında girip cikarim gene dondururum..
Aklima hep hatalarimi getiriyorlar cunku..
Bir daha hatalara dusmemek icin bir seyleri hatirlama geregi duyuyorum
Onemli degill😊
Hosuma gitmez.
Begeniliyor demekki
Evet ama evlenilcek insanlar olmuyo onlar genelde
Takilmalik oluyo
Takilip atarsin
Öyle ağırlığı olmayan kişiler iste
4k takipçim var
Senin gibilere bişey demem
Hani normal insan yapınca sorun oluyo
Taniniyosun o anlamda dedim
1500 takipçisi olan ne taniniyodur ne bişey
Anca kendini rezil etmekten başka bişey değil
Arada derede kalmis yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar