16 yaşındaydım lisede başladım. Ama ne başlamak hem dolusunu hem boşunu içiyorum haddimi biliyorum ama. Babamla zaten alkol kullanan birisiyim. Sigara içme derdi. Cebimde bulmuş paketi. 3 gün konuşmadık. 4. Gün bira almış bir pakette sigara almış iç bakalım essek sıpası demişti ya hiç unutmam 😂😂
Bundan 8. Sene önce yasımız vardı yeni yeni başlamıştım bende esorfmanimin cebindeydi sigara çakmak babam amcamlar dayılar herkes oturmuş içeri girdim herkesin ortasında telefonum çaldı elimi attım sigaram düştü aldım terasa çıktım içtim , ogunden bugüne kimse karışmaz birşey diyemez
Yeni başlamişsın içme. Sesın çirkin kesecek. Erken yaslanacaksın. Efor proplemin olacak. Damarların tıkanacak. Hamilelikte düşük tehlikesi ve proplemli bebek sahibi olma tehlikesi yasarsın. Bırak kendını zehirleme.
Anneme soyledim oda babama soylemis babam sigara kullanmaz dedi ki neymis bu ictigin b*k verde bizde bakalim dedi bende kullanmadigimi soylememe ragmen ben babanim anlarim diyince kullaniyorum dedim babamda dediki evde icersen o paketi monte ederim sana dedi evde icme nerde icersen ic diyip televizyon izlemeye devam etti.
bu tip tırnaklar midemi bulandırıyor ya :) ojeyi ya tam yap ya hiç yapma. Sigara konusuna gelince, yaiı 20 yi geçmiş birinin artık saklayacak bir şeyi olmamalı
En İyi Cevaplar