Kendimizden 1 yaş da olsa büyük kişilere abi/abla demek zorunda mıyız?

Bu saygı göstergesi midir? Siz abi/abla der misiniz sizden büyük herkese?
Güncellemeler
+1 yıl
İlk defa bir sorumda herkese +1 oy verdim alkış bana :-D
Kendimizden 1 yaş da olsa büyük kişilere abi/abla demek zorunda mıyız?
Cevapla