Adam resmen içimden geçenleri söylemiş 😂😂👏👏
Sizce de öyle değil mi?
Sizce de öyle değil mi?


Ben akrebim Ve Denilene göre Yengeç ile aynı Yere denk geliyor mars falan Daha çok farklı şeyler ama yengeç gibi değil akrep burcu akrep burcu kinci ve ketun kişiler yengeç çok farklı yani şöyle diyim inatcilik karşıya göre değişir karşında ki ne kadar değerli ise inat o kadar çok oluyor.
Seviyorum burcumu ya 😊
Bende seviyorum 😂😂
Bir Yengeç arkadaşım var illallah dedirtti artık bu inadından dolayı pek mesaj atmıyorum bıktırdı resmen
😂😂😂
Bende aynı duruma düştüm 😂😂😂
Ama arkadaşım değil 😂😂😂😂
Ben bıkmadım ondan ama o inatçıysa bende inatçıyım yazmicam dkskdk 😂😂
😂😂😂
Yok ya ben severim yengeçleri 😂😂😂😂
Yükselenim de yengeç belki o yüzdendir 😂😂😂
Demek ki burçla alakası yok 😂😂😂
O kız çok inatçı boşver 😂
😂😂😂 aynen yükseleni öğren öyle konuşalım 😂😂😂😂😂
Balık 😂
Sorma ya 😂😂😂😂
Ben ağlamakla hükümlüyüm 😂😂😂😂😂
Bana iyi yönlerimle gel 😂😂😂😂
Ben de yengecim.
Adam bildiğin beni anlatmış, yok böyle bir şey..
Oha benim arkadaşlarımın hepsi yengeç mi şimdi 😶😮
Vay be 4 tane tanıdığım yengeç oldu 😂😂😂
Yes beybi.
Çok şanslısın.
Evet 😊
Etrafım yengeçlerle sarıldı 😂😊
Cevap
8Cevap
Allahallah onlar fena yarabbim 😂😂😂ama ikizler kadar rezil bir burç yok
Yaaa.. 🙈🙈😂😂😂
Tamam inatçıyızdır da , bu #Alp Beyin dediği kadar da değil hani.. 😊
Yok. Adam tam gerektiğini demiş 😝😝😝😝
Helal olsun ona 😂😂😂
Hiiç sanmıyorum 😂😂😂
Bir yergeç yüzünden Yıldız Tilbe dinliyorum.
Acımı dindirsin 😂😂😂
Bende yengecim ama istemediğim bir sey olunca inatla hayır derim ve karşımda ki de susar 😂
koç burcu gibi bile bile inat etmiyorlar en azından :D
Ben yengeçim inatçı değilim burçlar yalan o zaman dünyada 12 tür insa var herkes kendii burcuyla takılsın olay çıkmaz
ben hem yengeç burcuyum hem yörüğüm, yörük inadı + burç birleşince ortaya charizard gibi bir şey çıkıyor
Ahahha kesinlikle ben kafam şişmesin diye tamam derim eve gidince hayır 😄
Benim kardes yengec burcu simdi o kadar inatci degil ya :D
Balık oldugum için uysalım ben😂😂
Aaa benden biri 😂
Bende balık burcuyum 😂
Senin balık oldugunu zaten biliyorum daha önce konuşmuştuk😂😂
Hatırlamıyorum inan 😶
Olabilir ben alışkınım😂😂
Doğamızda var demek ki. Keçi gibiyiz mübarek 😂
Yengecim bu doğru olabilir hdhddjhddh 😄
Olabilir
Bu çocuk Antep li 😂
Ahahh ne kadar da ben😂
Haklı bence doğru knka 🙄
Bende yengeç burcuyum
Yükselenim😂
Benim de yükselenim 😂😂😂
Bencede öyleler
İnatçı değilim.
Aynen öyleler
evet kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar