kurşun mu döktürsem... yoksa kafamamı sıksam... hayattan soğudum be..
lütfen yardımcı oln
lütfen yardımcı oln
Kanka kendine tipsiz değilsin dedirtmek için mi sordun soruyu? Harbiden tipsiz değilsin, tipin iyi.
Kız bulmak kolay görücü usülü falan evlen. Büyüklerinle konuş bu konuyu sana kız bulurlar.
ya hepsini denedim.. valla ihtiyaçtan artık yaş 27 e dayandı abi..:D
ne evlenmesi ya daha erken :))) gez toz eğlen kurslara git bla bla bla...evlilik erken yaşta köleliktir köle olmak isteme bence :)
bu senin için geçerli bir kıstas... benimm içinn değil..
ok
Tipin gayet iyi :) galiba sıkıcı birisin kizlar vazgeciyor.benimde basima geldi cok yakisikli olsada konusamayan sohbet edemeyen renksiz tipler kizlarin vazgecmesine sebep oluyor.
ne yapmam gerektiğini artık inan bilmiyorum ...
Rahat ol relax.bol bol konus espiri yap sohbet et.sacmalamaktan korkma.kizlara supriz cicek al.cekingen olma elini tut gelince romantik ol yeri gelince matrak ol.centilmen ol.ilgi goster.kasma kendini kendin ol cocuk ol
desene evde kaldık ya biz... :d
çok yakışıklısın be :) gel evlenelim diycem de manitam var
hep karşılaştığım durum... az bişe ısrardan sonra bu cevap gelior..
kısmetin kapalı o zaman lokum gibi çocuksun yeminle ama napalım boş değilim be şans :S
ama bayat lokum.. kapağını açan kaçıyor.. :d ha ayrılınca haber ver..
şaka yapıyor olmalısın ya o kadar yakışıklısın ki..ayrılırsam haber vereyim bari :)
ya yeminle şaka yapmıyorum... bildiğin evlenen için yırtınan bir adamım...:D ama burdan yazdığım için size şaka gelior... bence sen benle şaka yapıyon..:d
tipinle ilgli şaka yapıyorsam gençliğimin hayrını görmeyim ya.
allah göstermesinde... ya başka bişe bulamıyorum ki... ya davranış olarak o kadar efendi davranıyorumki.. yani normaldede öyle birisiyim... öyle yani fırlama bir tip değilim.. acaba kızlar o tiplerden mi hoşlanıyor anlamadım... anneler babalar ok veriyor... ama kızlar off..:d
ya var ya kahretsinki sen tam benim tipimsin..kısmet demek ki hakkında hayırlısı olsun
saol.. cümlemize... inşallah bizimde karşımıza çıkar.. ama bu gidişatla zor...
eklesene beni..:d
Cevap
1Cevap
tipin gayet iyiii , 3 - 4 sene sonra bu soruya dönerim daha küçüğüm :/
tmam ben seni beklerim diyecem ama bekleyemem...
fotolarına baktım hayır tipsiz değilsin. kafanada sıkmana gerek yok. uygun bir kız bulursun
inşallah...
tipsiz değilsin bence. gnlüne göre biri çıkar karşına. ama 30 a gelmeden evlenmek şart :S
ya ne kısmetse ... hangi kızla en fazla 1 ay .. sonunda olmuor dior.. çok iyi davranıyorum elimden geleni yapıyorum yok.. gerçekten moda girmeye başladım..
ya o kadar kısmetsizim ki cinseyet değiştirip kadın olsam... evde kalır ismekin dikiş nakış kursuna giderdim herhalde...:D
evlenip ne yapacaksın 30dan önce evlenme..
çoçuk...:d
illa 30 umdan sonra evlendirecen beni..:d
Yoo değilsin başka bir sıkıntı olmalı..
bende o sıkıntı ne çözemedim..
Açık sözlü yakın bir arkadaşına sor ama kız arkadaşına aç bu konuyu o söyler sana burada cevap bulamazsın gerçekten
Soruyu yeni gördüm ama evlenmişsin evli yazıyor bende tipsiz değilim ama bende evlenemiyorum sen nasıl evlendin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar