Tarot kartı almak istiyorum 😊ama korkuyorum sizce zararlı mıdır?

Başkasına verince iyi şeyler olmuyormuş sadece bizim bakmamız lazımmış tarot kartı alınca. Bide kahve falında olduğu gibi cin gibi varlıklar da iletişim olabiliyormuş sizce almalı mıyım çok merak ediyorum ama aldığın andan itibaren enerji yüklüyor muşsun ona ve atmak istediğinde ya suya atılması lazımmış ya da yakmak lazımmış başka insanın eline geçince kötü olaylar olabiliyor Muş.
Tarot kartı almak istiyorum 😊ama korkuyorum sizce zararlı mıdır?
Cevapla