Rüyamı anlatmak istiyorum tazeyken. Okur musunuz? Neden ben böyle bir mallık yaptım?

Rüyamın başlangıcı: Herkes bir aradaydı bütün aile bir şeye seviniyoduk ve ben biriyle öpüşüyodum ama gizli gizli aslında karşı taraf beni öpüyodu. Ben de karşı taraftaki kişiye aşığım. O da bana aşık sanıyodum ki bir kızla gözümün önünde kendi yatağımda benim gördüğümü bilerek ve ben odanın içindeyim birlikte oluyolardı ben hala daha aşığım. Yatağın arkasına geçip yere bir şeyler karalamaya başladım. Ondan sonra nunların işi bitmişki odaya onun babası ile abisi geldi işte babası karşı tarafıma oturdu ben hala yere bir şeyler karalıyorum izlemeye başladı abisi de geldi diyorki “gölgesi diğer tarafa düşmesi gerekiyo” ondan sonra aradan birkaç saat geçti. Ben o kişiye bu yatakta yatmam çarşafını yorganını değiştirdim dedim o da değiştirmedi ve ben o kişiye hala aşığım. Bende odnın yanında duran küçük oda var ve o oda çok çirkin ben o odada yatmaya karar verdim abisi geldi neden burda yatıyorsun dedi bende neden kendi yatağımda yatmadığımı dedim o kişi de ordaydı ve ben ona hala aşığım ama o da aşık gibi hissediyorum ondan sonra önemsiz saçma şeyler oldu az hatırlıyorum zaten ben neden ona aşık oldum biri bana bu cevabı versin ve ben rüyanın devam etmesi için uyumak istiyorum gördüğüm rüya devam eder mi
Rüyamı anlatmak istiyorum tazeyken. Okur musunuz? Neden ben böyle bir mallık yaptım?
Cevapla