AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
Uykuuuuu sevgilide ama o sevgili de uykuuu diyecek kesin..😅
Ne yazikki tüm ugraslarima ragmen sevgili edinemedik cevabim segili mesaji
Uykuyu falan boşver günaydın mesajı dünyanın en tatlı mesajıdır 🙈🙈🙈
uyumayı çok sevmem ki ben :) yeterki o güzel içtenlikle yazılmıs msjla uyanayım :) o mesaj bütün günümü mutlu geçirmeme neden :)
evet gayet öyledir hayattan anlyiorsun sen
@serseri_deli teşekkürler :)
tebrik ederim seni bir mesajla buttun gunun mutlusun yane
@serseri_deli eğer ki sabah bana günaydın yazıyorsa sabah gözünü açtığında beni düşündüğü anlamına gelir bundan daha önemlisi var mı ya kaç arkadaşımdan biliyorum sevgilisi öğlen nbr nasılsn diyor :)
evet seni cok iyi anladim ama sevgilin var mı
@serseri_deli nişanlıyımmm :) 6 yıldır her sabah günaydın msjıyla uyanıyorum :)
ne mutlu sana 6 yildir nisanlisin hala evlilik yok mu
@serseri_deli yok 6 yıldır nişanlı değilim 1 yıldır nişanlıyım biz aynı liseden dik 11. sınıfta tanıştık liseyi bitirdik üniversiteyi bitirdik onun askerliği derken 6 yıl geçti bu sene düğünümüz varr inşallah :)
ne mutlu sana ama hazirmisin evlilige
@serseri_deli evet hazırım 23 yaşıma geldim ev işi yemek ev geçindirme herşeyi anneannemden öğrendim :)
hmmm ne mutlu sana ama gerdekten korkmuyormusun
Sevgilim olursa belki fikrim değişir ama 2 saat uyku bana daha cazip geliyor ya😆
Sevgilinin gunaydin askim diyip operek uyandirip sonra sarilip beraber uyumak daha tatli😍🖒
Günaydın sevgilim (ihtiyaç sahipleri bu mesaji sormadan üstüne alabilirler) 👍😂😂
Sabahları uyumayı sevmiyorum , günaydın mesajı atacak kimsemde yok..
ya yemisim mesajı mi uyku gibisi var mı ayrıca sabahın köründe aşkım maskim hiç cekemem
@SelinTaptip
o dediğin iyi biseyse öyleyim tabi teşekkür ederim
@SelinTaptip hmm
anladım teşekkür ederim cok incesin kac ayıptır bedensin
Tabikide uyku lan buda soru mu 😂😂 Vallahi sbahın 7sinde mesaj atan sevgiliyi terk ederim😂😂
Sevgilim yok ama o mesaj daha tatlı. Erken uyanan erkek candır ✩
Sevgilin olmadığı için hayali güzel geliyor 😂 o iki saat fazla uyumak gibisi olmaz altı üstü mesaj yine atar geç atsın
Sen uyursun amca ben böyle iyiyim
Sabah 6 da uyanıyorum ama ben sonuçta o mesaj 2 saat daha geç gelse ne olcak ve ayrıldığınızda neler neler diosunız kendi kendinize
Günaydın mesajından sonra uyku tatlı oluyor 😊 ikisi bir arada 😂
Sabah uykusu onun verdiği mutluluğun %1 ini veremeyen insanlar var.
Bir Günaydın diyenin yok mu yazık istersen ben sana yazarım sıkılmam hiç 😂😂
Sabah uykusu, lahmacun, çiğ köfte kadar tatlı bir şey olamaz.
senin gibi biri gözlerimi açtığımda karşımda ise; sabah uykusu tırı vırı.. günaydın ömrüm derimm..
uyku ula uyku ne sevgilisi ne mesajı sabahın köründe mesaj atan sevgiliye küfür bombardımanı olur
Zabah sıcak yatak ve uykunun akması tabiki ballı kaymak, tadından yenmez..
Uykumu bilgisayar oyunumun kitaplarımın yerini hiçbiri tutmaz
Bana göre sevgilimin msjı sevgilime göre uyku böyle bşy olur mu 😠😭
İkisinin de ayrı yeri var yani. Mesaj atması güzel bence. Ama uyumakta güzel yani.
Günaydın mesajı çok tatlı oluyor, onu görünce uykum açılıyor
A diyorsunuz artık B diyorum 😒çünkü uykusuz kaldığına değmiyor
gunaydin askim ihtiyacı olan burdan alıp kullansin sonra yerine koysun.
😂😂😂😂😂
- hayatta en hakiki mürşit uykudur!
- uyku Çin'de de olsa gidip uyuyacaksın!
- uyu ne olursan ol uyu!
Öğlen 12 1 gibi kalkıyom Ne sevgilisi olsada 12 1 de kalkarım bana göre gün doğumu 12 de günaydın münaydın diyemem sarmaz valla yat uyu 😂😂
Sabah uyandığımda yanımda olmayacaksa mesajı neyleyim. Gece benimle sabahlamayacaksa sabah uykusunu neyleyim.
eger gercekten o kişiye ilgi duyuyorsan iki saatlık uyumanın verdigi energiden mislim mislim daha tatlı gelecektir. Ama o kişiyi sevmiyorsan icinden küfür edersin ginemi sen uykumun icine ettın dıye
Bir günaydın mesajına değil sabah uykusunu tüm gecemi veririm 😀
lafa gelince kızlar daha duygusal ama gerçekte uykuyu seçiyorlar trajikomiksiniz
OLSAYDI tabikide sevdiğimin solyanımın mesajı beni mutlu eder uyku herzaman var.. ;)
Tabiki bir mesaj görmek mutluluk verir ama aşkımın içi—— itici.
Uyku gibisi var mi ya sevgili mesaj atsa ne atmsa ne iki gün sonra bırakıp gidiyorlar
Sabah uykusu çok tatlı öğlen uykusu da akşam uykusu da uyku her şey benim için :)))
Bebişin yatağa atlayıp anne babasını uyandırması en datlısı😍😍 ahh hayaller
hayallerını gerçekleştirmek ıcın daha kac kez ben burdayım demem lazım sana.
Sevdiklerimizden aldığımız günaydınlar daha mutluluk verici.
Günaydın mesajı benim için çünkü uykuyu seven birisi değilim
Uykumdan tatlı olan başka bir şey varsa o da sabah içtiğim orta türk kahvesidir..
Valla A diyeiycem maalesef. Tatmadığım zevke güzel diyemem
Günaydn mesajı hatta onun tarafından aranıp uyandırılmak😍😍
Yalan olacaksa sevgili mesaji ama durustlukse uykunun tadi
Tabiki sıcacık bir günaydın mesajı daha güzeldir 😇😇
Kadınların beş dakikaya hazırım ile erkeklerin beş dakikaya evdeyim sözleri gibi. :)
sabah uykusu daha tatlı ama sevgilim yanımdaysa uykudan her türlü fedakarlık yapabilirim :)
Uykudan daha tatlı birsey varsa oda daha fazla uyumaktır ☺️
@SelinTaptip odunluk değil bu gün içinde romantik oluruz ama uyku geldimi başa kıvırmak artık boşa 😬😬
Sabah uykusundan uyanıp Günaydın hayatım mesajını görmek tatlı
Yanımda uyuyup beraber kalktıktan sonra demesi daha tatlı. :)
Sevgilinin gizlice kahvaltı hazırlayıp Severek sevişerek uyandırması En tatlısı bence 😊😜😘
Çok beklersin 😂😂
@MrDenTisT92 Evet iki sene öncesine kadar bekliyordum artık sahibim hayat bazılarına gülüyor işte
Aynen ama maalesef çok azına gülüyor 😑
Çünkü sevdiğin insanın sana verdiği değer en tatlı uykuların bile yerini tutamaz.
İkisini aynı anda yapabilmek daha iyi olurdu bence :)
Yaaa ben uyanmamışsam ne yapayım günaydın mesajını 🤦♂️😁
Sevgilinin günaydın mesajını almadığım için uyku diyorum 😃
Kalkar kalmaz beni düşünmesi aklına ilk benim gelmesi çok hosuma gider
Gunaydin mesaji tabiki o uykudan daha tatli bence😉❤👍
Sabah uykusu çok tatlı ama ancak Pazar günleri uyuyabiliyorum.
Sevgilim yanimda olsun sarilsin birlikte uyuyalim daha iyi degilmi
Saba yurken sevgiliden gelen gunaydin mesajina ait bildirim sesiyle uyanmak en tatlisi :)
Mesajı her zaman okuruz önemli olan işimiz görülsün 🤣
Gözlerini aralıyıp onun mesajını görüp tatlı bir tebessümle geri uyumak en güzeli
Sabahın köründe günaydın mesajımı olur sabah uykusu