En sevdiklerini kaybettikten sonra öğrenir insan mezarlıktan korkmayı
Mezarlıktan korkar misiniz?
#IyiGeceler!
Mezarlıktan korkar misiniz?
#IyiGeceler!
korkmam mezarlıklardan
aksine severim
Ziraa sevdiğim insanlar orda
Kimseye anlatamadıklarımı anlatabilirim onlara
içimi dökebilirim
Ağlayabilirim özgürce
Tam tersi olabilir En sevdiklerini kaybettikten sonra korkmamaya başlar benim görüşüm
Olabilir
Mezarliklardan korkmuyorm ve sevdigim 3 kisi şuana kadar vefat etti doğruluk payı olabilir sanirim
Allah rahmet eylesin.
Amin cümlemizin herkezin bir yakini gidiyor zor
Korkmam.
Cevap
1Cevap
Böyle süslü cümlelere gerek yok. Herkes illüzyon sonunda yine kendinle kalacaksın.
Aslımda korkmaz, burukluk olur. Büyür insan en sevdiğini kaybedince. Anılaştırır her şeyi mezarlıklar
bence en sevdigini kaybettinde insan mezardan / ölümden korkmaz..
ya da mezarlığa bağlanmayı
Tam tersi
Diriden kork diriden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar