Bana bir hal çare gösterin arkadaşlar bölümümü sevmiyorum zorla okuyorum içimden okumak gelmiyor ne yapacağım ben?
Cevabın nedir?
Cevapla
Herkes diyordur ki: “harika bir bölüm okuyorsun Allah’tan daha belanı mı istiyorsun?” Zoraki yapma gönlünden ne geçiyorsa ona yönel. Çünkü günümüzde kimse severek işini yapmadığı için insan ilişkileri çok bozuk ve ortalık asık suratlı hortlaklarla dolu..
024 Yorumla
Soran+1 yılİlk cümlene katılıyorum, herkes öyle diyor. Ben de bazen acaba nankörlük mü ediyorum diye düşünüyorum ama gerçek hislerimde bunlar ne yapayım yani? :(
Soran+1 yılBırakırsam da pişman olurum gibi geliyor kafalar çok karışık anlayacağın :/
Soran+1 yılAilemin zoruyla okuyorum zaten, asla bırakmamı onaylamazlar
Soran+1 yılYa buna arkadaşlarım bile ikna olmuyor annem nasıl ikna olsun diş hekimliğini bıraksam babam evlatlıktan reddeder sen bana bırakmaya ikna et diyorsun. İkna edebilsem bu soruyu buraya sorar mıydım allasen :D
Soran+1 yılSevmeye çalıştığın dişlerin mi? Ortodontistin mi? Diş hekimliği mi? Onu tam olarak anlayamadım :D
Soran+1 yılDişçim değil yalnız, diş hekimim :D
Soran+1 yılHah, şimdi oldu teşekkürler :D
Soran+1 yılYa çok teşekkür ederim böyle tatlı insanları çok seviyorum. :)
Soran+1 yılBen de onlardan biri olacağım meslekte kendime güveniyorum ama okumak istemiyorum işte böyle de bir paradoks :D
Soran+1 yılBaşka çarem de yok sanırım, kaderimi kabullenmeliyim galiba :)
Soran+1 yılBarıştım galiba, biraz içim buruk ama olsun o kadar :)
Soran+1 yılİnşallah öyle olur :D
En İyi Cevaplar
+1 yılAh a dost
Ben de sevmiyorum ama başka şansımız yok okumak zorundayız
Hele tıp diş tam boktan bölümler ama işte babadan zengin değilsen okumamak gibi bir lüks deli cesareti ister117 Yorumla
Soran+1 yılİşte beni çok iyi anladın şu an. Ailemin durumu iyi çok şükür ama bu bölümü bırakırsam bundan sonraki hayatımı garanti altına alacak kadar değil. Okumaktan başka şansım yok. Beni bir sen anladın sanırım.
- +1 yıl
Aynı yolun yolcusu olunca
bir de komite haftası
Milletin okulu bitti evine gitti
Ben hala sürünüyorum buralarda
Eğer bir yolunu bulursan bana da anlat
Soran+1 yılBir yolunu bulursam söz veriyorum anlatacağım ama yok sanırım senelerdir aradım durdum, kısa yoldan voleyi vurmak çok zor olmamalı dedim okuldan ve öğrencilikten nefret eden insanın hayatını okul üzerine kurması ne bileyim çok saçma. :/
- +1 yıl
Kaçıncı sınıfsın
Soran+1 yıl1 anasını satayım 1 :(
- +1 yıl
Ohhhov (ben de)
Bıkmak için biraz erken ama bıktık işte
Kader utansın
Soran+1 yılBen hep bıkmıştım daha okula başlamadan hevesimi aldım :(
- +1 yıl
Abartma o kadar fa değil
Öyle olsa dişi nasıl kazancan
Soran+1 yılYemin ederim o kadar, dişi kazanmam da tamamen takdiri ilahi sanırım ama benim sınav şansım var galiba ben küçükken de bu tip sınavları hep iyi yapardım zaten o yüzden oku diye tutturdular ya
- +1 yıl
Bak bu sene sık dişini
Yazın baktın olmuyo
Bırakırsın okulu daha kolay bir bölüme geçersin
Soran+1 yılYok ben okul okumak istiyorum niyetim daha kolay bir bölümde okumak değil okumamak :)
- +1 yıl
O zaman toptan bırak okulu
Zengin kocaya gaç
Soran+1 yılBen kızlardan hoşlanıyorum
- +1 yıl
Heee o zaman zengin kıza kaç
Soran+1 yılBulursam anında
- +1 yıl
tamam inşalllah en kısa zamanda bulursun
Sonra da ömür boyu yatarsın
Soran+1 yılYani inşallah her şey gönlümce olur, seninde öyle olsun buradan bir kere daha okula söverek sözlerimi bitiriyorum.
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
23
Cevap
1Cevap
Ben daha neyin gönlümde olduğunu bile bilmiyorum kelin ilacı olsa başına sürermiş. Ama iyi bölüm okuyorsun bırakma derim. Sonra pişman olursun.
11 Yorumla
Soran+1 yılİçi dolu bir yorum yaptığın için teşekkür ederim :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılDiş hekimliğini bıraktığında ben kesinlikle şu işi yapmak istiyorum dediğin, çok net ve hırslı bir şekilde arkasında durduğun başka bir hedefin yoksa bıraktığında pişman olursun. Ama çalışıp bitirdiğinde, diplomayı aldığında da dönüp ben bu mesleği yapmak istemiyorum başka bir işle uğraşıcam diyebilirsin. Çünkü o zaman diş hekimliği diploman bir kenarda duruyor. Yine de başka bölüm okuyup başka işlere yönelebilirsin, kaç yaşında olursan ol. Okumanın yaşı yok.
00 YorumlaLa Benim Anlamadığım Madem Okumayı Sevmiyorsun Nİye Onca Yıl Okuyup Diş Hekimi Oldun? Bu Kadarmı Kolaymı? :D
01 Yorumla
+1 yılHerkes okumak zorunda değil ki. Çiköfte işinde iyi para var mis
03 Yorumla
Soran+1 yılBen çalışmak da istemiyorum, hiç bir iş yapmadan rahat yaşamak istiyorum
- +1 yıl
Yok öyle dünya. Zahmetsiz rahmet olur mu hiç
Soran+1 yılOlmuyor sanırım :(
Bölümünle ilgili güzel şeyler keşfet daha ne istiyon acaba sen diş doktorluğu diyo bende sosyolog olcam değişelim mi
06 Yorumla
Soran+1 yılBenim okumakta gönlüm yok, ben çalışmadan rahat yaşamak istiyorum :(
Soran+1 yılYoo var ben tanıyorum öyle insanları. Öyle bir dünya sana olmayabilir ama bazı insanlara var işte
Soran+1 yılIphone ya ondandır
sızlanmayi kes ve mezun olduktan sonraki hayayıni dusun.
03 Yorumla
Soran+1 yılMezun olduktan sonra çok mu iyi bir hayatım olacak :)
Soran+1 yılEmin misin? Ben bile o kadar emin değilim
+1 yılol bence. sevmediğin paçozların dişlerini oyarsın🌹
016 Yorumla
Soran+1 yılO zaman mesleğimi kötüye kullanmış olurum, hekimliğe yakışmaz :(
- +1 yıl
yakıştırırız gülüm o iş bende
Soran+1 yılOlmaz, ben vicdanlı bir doktorum :)
- +1 yıl
öaaaf hani okumayı sevmiyodun daktır oldun şimdi kırdın beni
Soran+1 yılSevmiyorum tabii ki ama şu an eli mahkum bitirmek zorundaymışım gibi geliyor daha iyi bir seçeneğim yok. :( Ama okursam da sevmediğim insanlar da olsa o dediğini yapamam etik değil. Hem yazık hem günah :)
- +1 yıl
ağlıcam o zaman daktır onları düşünüyosun ben kimim ki
Soran+1 yılSeni de düşünüyorum ama sen art niyetli bir öneride bulundun :D
- +1 yıl
ayrılalım tamam
Soran+1 yıl16 dakikaya bir ilişki sığdırdık bu gurur hepimizin :D
- +1 yıl
hoşçakal hekim bey.. yaktın beni, dişlerim sızladı
Soran+1 yılDur gitme, böyle dedin üzüldüm :( Gel kavuşalım o zaman artık :)
- +1 yıl
yaaaaa şen minnoş muşun😍
Soran+1 yılBelki biraz olabilirim :)
- +1 yıl
hanimiş daktıııır
Soran+1 yılBuradayım hanım efendi :)
- +1 yıl
burdayım hastaşkım dicen
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de istemediğim bir şehirde okuyorum ve açıkçası anlayışlı bir aile ve Allahın yardımından başka umut yok
02 Yorumla
Soran+1 yılAilem anlayışlı da bu bölümü asla bırakmama izin vermezler
Cevap sahibi+1 yılAslında güzel bölümmüş ailen seni düşünüyor ama insan istemedikten sonra cehennem gibi geliyor
45 yaşına kadar çalış para biriktir sonra hayatını yaşarsın
03 Yorumla
Soran+1 yıl45 yaşından sonra mı hayatı mı yaşayayım? :D
Soran+1 yılYatlarımız katlarımız milyon dolarlarımız yok ne yazık ki :D
Gizli Üye(25-29)+1 yılOku bitir bence zorla kendini olmadı başka bölüm dene ama okumalısın bence kendine gel
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok zorluyorum zaten :(
Merhaba bu görüş için şu an üye oldum. Şu an hayatin ne durumda acaba ne yaptın çok merak ettim. Çünkü şu an seninle aynı durumdayım.
00 Yorumla
+1 yılhayalinde başka bir meslek mi var
03 Yorumla
Soran+1 yılYok sanırım, yata yata rahat yaşamak benim hayalim.
- +1 yıl
okuyarak asıl daha rahat yaşayabileceksin. çalışıp bol bol tatil yapabileceğin günleri düşünerek derslerini çalış. ben ablan olarak devam oku bırakma diyorum
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılSeni sanayiye versinler
010 Yorumla
Soran+1 yılÇalışmadan, okumadan rahat para kazanmak istiyorum diyorum seni sanayiye versinler diyorsun. Mantıklı mı bu? :(
- +1 yıl
Belki pişman olur geri dönersin okula
Soran+1 yılBak bu çok mantıklı aslında
- +1 yıl
Burcun ne
Soran+1 yılTerazi
- +1 yıl
Hahahahaha Allahıııım bu teraziler niye kendini belli ediyo bu kadar 😂😂😂
- +1 yıl
Seninki tembellik değil rahatlık. Rahat olayım kısıtlanmayayım, çok çaba sarfetmeden en iyisi benim olsun
Soran+1 yılEvet aynen öyle, şu an kalbimden geçeni okudun :D
- +1 yıl
Takip
Soran+1 yılGönderdim :)
+1 yılYatay geçiş yapabilirsin
03 Yorumla
Soran+1 yılYapsam da başka bir bölümde okuyacağım yine de ben okumak istemiyorum :( Ama bir yandan da rahat yaşamak istiyorum. İşin içinden çıkamıyorum kafam karışık
- +1 yıl
Yaa bence bolumun cok guzel hatta benim istedigim bolumdu ve maasi da cok iyi rahat yasamak istiyorsan 5 sene sabret
Soran+1 yılBilmiyorum ya, tıpa mı geçsem? Gerçi onu da okumak istemiyorum ki. Kafam karışık harbiden fantezi arıyor gibiyim kendime. Bazen nankörlük mü ediyorum diye düşünüyorum ama gerçek hislerimde bunlar yani ne yapayım elimde değil :(
Diş hekimligini nasıl kazandın?
03 Yorumla
Soran+1 yılÜniversite sınavına girerek
Soran+1 yılBiliyorum
+1 yılYer değiştirebiliriz 😊
08 Yorumla
Soran+1 yılSen okumuyor musun? Yer değiştirsek ne olur yine okuyacağım :)
- +1 yıl
Anaokulu öğretmenliği :) Yok sen bana diş hekimliğini ver istersen bu bölümü okuma :)
Soran+1 yılSınava girerek sen de kazanabilirsin, ben verebilsem vereyim yani dükkan senin :)
- +1 yıl
Bir daha kim uğraşacak ohooo 😊
Soran+1 yılGel 1 den başla o zaman desem o zaman başlar mısın? :D
- +1 yıl
1 den başlarım ama sınavla uğraşamam :)
Soran+1 yılArmut piş ağzıma düş diyorsun :D
- +1 yıl
😂😂 Aynen biraz öyle oldu
- Sağlık konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılŞey aslında benimde yok her şey bursum için
010 Yorumla
Soran+1 yılSende mi diş hekimliği okuyorsun?
- +1 yıl
Yok gazeteciyim ben
Soran+1 yılBıktım, yıldım
- +1 yıl
Pıfff haklısın. Vizesinden 90 aldığım dersten büte kaldım hayat çok zor.
Soran+1 yılGüzel günler ne zaman gelecek gazeteci hanım? :(
- +1 yıl
Annem beni sanayiye verecek galiba 🙈🙊 güzel günler falan bunlar hep uydurma
Soran+1 yılHep mi böyle olacak yani?
- +1 yıl
Evet
Soran+1 yılBence böyle olmayacak ben inanıyorum okul bitince güzel günler göreceğim güneşli günler :D
- +1 yıl
Umarım
+1 yılBölümün çok güzel bence zamanla alışırsın
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah bunun için elimden geleni yapacağım :)
İnsan istediği işi yapınca özgürdürr
05 Yorumla
Soran+1 yılBen hiç bir iş yapmadan rahat yaşamak istiyorum, özgür müyüm? Tutsak mı?
Soran+1 yılTembelim zaten ben, inkar etmiyorum :/
Soran+1 yıl20 senedir gelemedim ama iyi dileklerin için teşekkürler. İnşallah :)
+1 yılMutsuz isen bırak ama ne iş yapmayı planlıyorsun
04 Yorumla
Soran+1 yılİşte bir planım yok, sıkıntı orada. Bir şey olsa beni garanti altına alacak anında bırakırım.
- +1 yıl
O halde bölümü zar zor bitirmeye bak
Soran+1 yılZaten başka çarem yok gibi duruyor?
- +1 yıl
Evet
Gizli Üye(25-29)+1 yılGelecegini hangi parayla kurmak istiyorsun?
07 Yorumla
Soran+1 yılSorma işte kafamı o kurcalıyor, geleceğim garanti altında olsa anında bırakacağım okulu.
Cevap sahibi+1 yılhahaha mecbur hepimiz bunun icin okuyoruz gelecekte para sıkıntısı yasamamak icin. Dis hekimliligi degil de baska birsey oku o zaman.
Soran+1 yılDiğer meslekler geleceğimi diş hekimliği kadar garanti altına almıyor ama. En azından öyle görünüyor yani :(
Cevap sahibi+1 yılÖyle haklisin ama belli de olmaz bazi kisiler okumamis ama doktorlardan daha cok kazaniyorlae birazda sans isi
Cevap sahibi+1 yılTürkiyede ne kadar kazanirsin örnegin dis hekimligi okuduktan sonra?
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun, diyorum ya işte kafam çok karıştı :/
Soran+1 yılYani değişir, pratisyen kalırsam ve devlette çalışırsam 7 - 11, performansa göre bu bantta değişir. Muayenehane açarsam en az 15 diye tahmin ediyorum yaşadığım şehir ve popülasyon buna müsait. Uzman doktor olursam devlette 12 - 15 aynı şekilde performansa göre değişiyor. Uzman hekim olup muayenehane açarsam da en az 20, oradan da çıkabildiği kadar çıkabilir. Özel hastanede çalışan arkadaşımın annesi ortodontis ve 30 bin lira alıyor. Uzman hekimlerin muayenehaneleri arasında 150 - 200 kazananlar bile var. Ben 30 falan kazansam yeter yani uzman olmak istiyorum açıkçası. Ama bunlar büyük hayaller genelde 7 ile 15 arasında alıyor %80'i. Ben %20'yi kovalıyorum.
Okumaya devam et.
11 Yorumla
Soran+1 yılFarklı bir şey söyleyin, daha işimi kolaylaştıracak şeyler :D
Amele ol
022 Yorumla
Soran+1 yılBu kadar saçma bir tavsiye olamaz gerçekten
Soran+1 yılBilmiyorum :(
Soran+1 yılPsikiyatriste gittim adam güldü, Allah'tan belanı mı istiyorsun dedi. Bu zamana kadar karşıma gelen en normal insansın dedi. :(
Soran+1 yılYa gülmeyin, kimse anlamıyor beni gerçekten :)
Soran+1 yılSenin neyin var?
Soran+1 yılŞimdi oku, çok mu geç?
Soran+1 yılEvli misin? Ne yapıyorsun şu an?
Soran+1 yılKiminle yaşıyorsun peki? Yalnız mısın? Ailenle misin?
Soran+1 yılPeki en önemli soruyu soruyorum. Mutlu musun abla?
Soran+1 yılO zaman sıkıntı yok 😂
Soran+1 yılOkulun mk abla sana bir şey olmasın 😂
+1 yılSevmiyorsan okuma
04 Yorumla
Soran+1 yılBırakıp ne yapacağım? Geleceğim garanti altında olsa zaten anında şu an bırakırım
- +1 yıl
Rızkını verir Allah
Soran+1 yılO yüzden bırakayım yani
- +1 yıl
Hayır sen mutlu olmayacaksan ne gereği var ki paranın yani
Devamını Gör(9)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar