Eski oturduğumuz evde küvet vardı, doldurur sonra filmlerdeki gibi usulca boğulmaya çalışırdım. Sonra kışın çok soğuk oluyor diye büyük de bir banyoydu, ufo ısıtıcısını alıp yanımda banyoya götürür yakardım. Arkam ateş gibi olunca önüm buza dönerdi falan, ne zor günler.Sizin banyoda yaptığınız en saçma şey nedir? Biz bizeyiz, çekinmeyin :)
Duş başlığını mikrofon yapıp şarkı söylemek
Küveti doldurup boğulmaya çalışmak
Suyun altında hareketsiz durup hayatı sorgulamak
Klip çekmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Duşa girdiğinizde yaptığınız en anlamsız şeyler neler?
Suyun altında hareketsiz durup hayatı sorgulamak Ve… Dışarıda domuz ruhlu insan kılıklı yaratıkları, Edemediğim küfürleri mırıldanırım. Tabii değişen bir şey olmayacak ama, Banyo çıkışı, psikolojik olarak, Sanki vücudumun temizlenmesi ile birlikte, Onlardan da intikamımı almış olurum. Avutmak işte, sıcak su işe yarıyor.
Fiziksel sıkıntılardan kaynaklanan zorluklar yüzünden banyoda bunalıma girmek. Bir gün üniversitede bir arkadaştan öğrendiğim bir taktikle tüm bunalımlarım son buldu. Artık duşta plastik sandalyeye oturup rahaaaat rahat yıkanıyorum. Öyle bir rahat ki.
Ay inanmıyorum bende bunları bir tek ben yapıyorum sanıyordum çok mutlu oldum şu an 😂 Hepimiz bunun gibi küçük şeylerle mutlu olan güzel insanlarız aslında 😊 ne hoşşş
Şarki açip ritmine uyduğum bagira bagira eslik ettigim oluyo😂 bir saat sirf saçimla oynayabiliyorum. bir de uykum varsa dus sonrasi kova gibi biseye soguk su doldurup kafamdan aşagi dokuyorum şok etkisi oluyo.😂
Duşun başlığını ağzıma yaklaştırıp sonra ağzımı açardım su sürekli ağzıma akardı çok mutlu olurdum o an. Sonra bazen bir kova su kalırdı onu böyle kaldırıp üzerime faşşşş diye dökerdim mutlu oldum. Şimdi duşakabinde mutluluğu bulamıyorum :(
Duş fiskiyesinin altına kolumu uzatıp çekmek 3 5 dakika suyun derecesini ayarladıgım kesin daha sonra duşakabinden çıkarken bornoza ulaşmak aradaki mesafe çok uzun ve soguk oluyor
Suyun altında hareketsiz durup hayatı sorgulamak hayatı sorgulamaktan kasıt suyun altında hareketsiz durarak vücudumu suya alıştırıyorum, o sırada da artık aklımdan neler geçerse.. :D
Eskiden pazar günü sadece kazan yakılırdı veya daha oncesinde sobada güğüm isitilirdi. o gunlerin tadi baskaydi ama su anda da dus keyfim kisa sürüyor i
Hiç küvetimiz olmadi ama olsaydi kesin ben de aynilarini yapardim o potansiyel var bende😂 hatta kesin annemler evde yokken sütle doldururdum küveti. Küçükken çok heves ediyodum çünkü 😂
Bizde leğen vardı bakır leğen ben onun içine tek başıma banyo yapmaya başladığımdan beri girer sıcak su koyup köpük yapıp baloncuk çıkarırdım. Şimdi ise şofben var işte yıkan çık
A dedim. Millet olarak şarkı söyleriz ama duş başlığını mikrofon olarak kullanmıyorum. Benim yaptığım saçma nitelendirebileceğim davranış;duşa kol saatimle girip kendimden önce saatimi yıkamam.
Bir keresinde küvette 3 saat uyuya kaldım uyandığımda küvetten çıkmak için ayağımı yere bastığıöda ayaklarımın tutmadı yere yıgılıp kaldım 5 dk sonra ancak yürüyebilmiştim 😁😁😁
En İyi Cevaplar