Maddi durumumuz pek iyi değil? bu beni üzüyor hayata nasıl daha sağlam bakabilirim?

Özel okulda okuyorum herkesin arabası var. bir etkinlik olduğunda herkes arabasıyla geliyor gidiyor. bizim ailemin arabası yok ve ben bu yüzden dolmuşla, yuruyerek falan gidiyorum ya da dayımın arabasıyla ama bizim olmadığı için kendimi iyi hissetmiyorum fakirmisim gibi geliyor üzülüyorum.
Maddi durumumuz pek iyi değil? bu beni üzüyor hayata nasıl daha sağlam bakabilirim?
Cevapla