Maddi durumumun iyi olmaması beni üzüyor, nasıl düzelirim?

İsyan etmek istemiyorum ama sürekli başkalarının hayatını imrenir oldum. Aynı yaşta olduğum insanlar çok farklı hayat yaşarken ben eve kapanmış maddi durumumu düzeltmek için çabalıyorum. Onlar hiç çabalamadan buna sahip ben ise ne kadar çabalarsam çabaliyim en fazla orta gelirli bir insan olabilirim. Bu durum beni çok üzüyor ve kafama çok takıyorum. Bir şeyler daha iyi olsun diye hep daha fazla çalışmam gerekecek. Ama onlar zaten bu hayata doğdu zaten genelde bu tarz insanlar hem zengin hem güzel hem sosyal hem aile ortamı iyi hem de başarılı oluyorlar. Allah verince tam veriyor. Kendime bakıyorum ne başarılıyım ne arkadaşım var ne güzelim ne maddiyatım iyi ne de aile konusunda şanslıyım. Üzüyor, elimden bir şey gelmiyor. Belki daha çok çalış diyeceksiniz ama daha ne kadar çok çalışabilirim ki? Ya da daha ne kadar bunu kaldırabilirim? Gücüm beni nereye kadar götürecek? Şu an anksiyetesi olan bir gencim ve anksiyete atağım tuttuğu için uyuyamıyorum. Yoruldum sadece düşünmekten başım ağrıyor, uykumda bile rahat değilim rüyama giriyor, içim huzursuz.

Maddi durumumun iyi olmaması beni üzüyor, nasıl düzelirim?
Cevapla