Öpüşürken bir erkeğin kızın saçlarını ve yüzünü okşaması sizce sebepsizce mi olur?

Öpüşürken elinin saçlarımda yüzümde hissetmem bir sevgi belirtisi mi?
Öpüşürken bir erkeğin kızın saçlarını ve yüzünü okşaması sizce sebepsizce mi olur?
Cevapla