

llk buluşma için böyle giyinen bayan sizce nasıl olur? 🙈 ☺️😘
Güzel, almalısın
Güzel değil, alma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Kızlara çok yakışıyo bence sevgilim varken giyiyodu boldu çok seksi oluyodu omuzlarından aşağı indirebiliyodu istediğinde
Siyah, gri ve bordo olmak üzere üç tane var benim
gri bulamıyorum ben ya :/
Cevap
7Cevap
Sabah ilk işin bunu almak olsun😂
haha :)) sipariş ettim dayanamadım
Aferin iyi yapmışsın 😂
dalga geç sen :D
Niye dalga geciyim ya valla çok güzel inşallah yakışır sanada 😀😊
herkes açık demiş? sence öyle mi ben göremedim
Bana göre açık değil 1 kaç densiz açık yazmış ama aldırma onları gerçekten elbise çok güzel sanada yakisicagina inanıyorum sürekli egilmezsen sıkıntı olacağını düşünmüyorum
teşekkür ederim 🤗
Rica ederim 😊
Rahat olabilir
iyi mi
kötü mü
göğüs dekoltesi yok, eğilmemeye dikkat ederim... gerdan ön planda ve galiba bunu bazı erkekler dekolte olarak görüyormuş gibi gibi :/
Tercih meselesi eşine bakılması hoşuna gidiyordur, giydirir kimisi giydirmez kıskanır ama mademki sipariş verdin ilerleyen zamanlarda lüx bir akşam yemeğinde giyersen hem göze hitap eder hem bir teklif alırsın, ilk günden direk zengin gösterir seni bu giysi daha böyle standart seni yansıtan içtenliğini koruyan bir kazak olabilir bide kış ayındayız mazallah hasta olursun önermem yinede benim görüşüm kısaca sağlıcak dileklerimle
haha, ne tatlı bir görüş bu böyle. :)
o halde helal olsun :):) çoğu zaten tanımıyorum banane kafasında oluyor.. o halde Allah seni senin gibi iyi kalpli insanla karşılaştırsın, henüz karşılaştırmadıysa tabi :)
Herkesin karakteri, akıl yapısı, fikir yapısı farklıdır yani aslında bir soru sorarken bu riskleri görmezlikten gelmek gerekir. İşte bu kalbi hakedecek ölçüde sevebilecek ve umudedip ömür boyu sevebilecek değilde, sıkıldım çok konuşuyorsun fazla eğlencelisin, arkadaşlarına dostuna çok düşkünsün gibi bu tarz söylemler ve düşünceler olduğu sürece evlenmek olayını rafa kaldırdım o raf tozlanır veya tozlanmaz silip ilk halinde korumak onun elinde, fazla doluyum nedense bu sıra ondan heralde böyle yazınca iyi geliyor, amin amin cümlemize inşallah 🙌👏
bu gibi bir yerde böyle olgun düşünceli bir insan, vaov.👏 biliyormusun, ben de aşk ve arkadaşları rafa kaldırmıştım.. bir senedir rafa kimsenin dokunmasına izin vermedim o kadar iyi geldi ki bana.. yani kendimi soyutladım falan filan.. ve bir sene sonra tekrar hazır hissediyorum kendimi ve bakalım tozlanmış raf silinebilecek mi malum şahıs tarafından.😂
Normal halim ki yaptın sende beni graham bell, newton sakin ol şampiyon 😂😂😂 gelelim konumuza arkadaş olarak olsun, sevgili olarak 2,3 kişi kaldı çevremde çoğuna kapıyı açtım dedim ki, yürüyün bide sizi görsünler nedense giden geri gelmedi demekki fazla değer verenler var ki onların yanındalar, valla arkadaş olabilirsin ilk başta ama eminol bir böyle rahatsızlık oluyor kusurlu gibi hissediyorsun kendini hareketlerinden dolayı, sen elinden geleni yap ve gerçek yüzünü bilsin sever sevmez orası ona kalmış birşey fazla büyütme gözünde yok bunu mu giysem şunumu, beğenen seni köylü kıyafetiyle beğensin ama kıyafetine değil içine baksın içindeki seni öyle bir kıyafete koysun ki gönlünün sultanı ol, bunu derim 🙌
İstersen mesaj atabilirsin, konuşmak istersen filan
çok haklısın, beğenen her türlü beğenmeli. ama kıyafetde bitmiyor iş dediğin gibi ama şunuda eklemeliyim; şalvar-köylü kıyafeti giyim v. s adam yüzüne bakıyor, biz bayanlarda öyle malesef.. kalbe bakan az sayıda kişi kaldı... Ben adam beğenirmi diye sormadım, hani uygunsuz kaçsında istemem bu yüzden :) hoşsohbetsin, buraya yıllardır üyeyim ve 2 sene sonra ilk kez bugün soru için 😂 yanlışlıkla sana takipte atmıştım. :)
arkadaş konusuna gelirsek, menfaat çıkar için yanında olmamış kişiler, sen emekli olana kadar yanında olurlar... öyle amaçları varsa 1-2 sıkıntılı gününde... giderler. En güzeli sahteler gitsin ki, gerçek dostlarımıza daha çok zamanımız olsun.
Haklısın tabiki kalbe değer veren az kişi kaldı ama önemli olanda onu bulmak zaten, yani kısacası senin hayatın senin kararların neyi nasıl yapıcağın ya da onu sevip sevmemek herşey senin elinde 👏 olabilir insanlık hali Takip isteği attığını soruya davet ettiğini görmedim, sarhoş musun sen güzelim 😂😂😂
çok güzel
Alttaki tayt daha iyiymiş:)
Olmaz. Fazla açık.
Açık olan yer nere acabası 😣😒
V yakasında göğüs dekoltesi yok ki
Açık olması için illa dekolte mi olması lazım? Görüldüğü üzere açık bir elbise ve daha ilk günden tercih edilmemeli düşüncesindeyim.
yahu neresi açık hala göremiyorum? V yakasında; ikinci fotoğraftada görüldüğü üzere göğüs gözükmeyecek... hala neresi açık onu görmeye çalışıyorum 😣😣😣😣😣
Güzel
Çok açık ve rükuş
neresi açık?
onu diyorsun; eğilmemeye dikkat ederim ve altına bir şey giyeceğim.. :/ teşekkürler görüş için
Dekolteyi seviyosun heralde
dekolte nerede, boyun ve gerdanı seviyorum evet
Açık bence çok
ya neresi açık, söylermisin. çoğu açık demiş... ama neresiiiii😂
Gerdanı açık :)
tesettürlü bayan değilim ki ama... :/
başım açık olmasına rağmen kapalı bir kazak... :/
üstelik gerdanı kolye ile kapatacağım 😂
İyi kapanır kolye ile 😀
haha =) ilk buluşmada giyinmekten vazgeçtim, tamam :):))
Giyinme ilk buluşmada 😀
giyinmeyeceğim ilk buluşmada renktaşım :))
FB li misin
evet, 4 yaşımdan bu yaşıma kadar 😂
Ooo guzel ya :)
Sen giyin bence. Ama böyle giyme, boğazlı kazak falan giy. Üşütme kış günü :)
boğazlı kazakda sarı mı olsun :D
Sen sarışınsan olur 😀
beyaz tenli, siyah saçlıyım😂
O zaman lacivert boğazlı giy 😀
😂😂
Sarı da etek giy :)
Hiç sevmem
aa neden
o dekolteyi istemiyorum zaten, o kadar basit değilim :):)
millet açık demiş :D
bence de.. gerçekten bakıyorum, bakıyorum ama açık bir şey göremiyorum.. :/
hayır ya, bundan fazlası abartı
aynen :D
bence de öyle ama ilk buluşmada giyinmekten vazgeçtim :/ gerdan dekolte gibi geliyormuş bazılarına 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar