Bir gün arkadaşlarınızla son kez sokakta oynadınız ve kimse bunu fark etmedi. Düşününce ne kadar hüzünlü bir durum değil mi?

Eskiden mahalle aralarında tüm mahallenin çocukları toplanır saklambaç , yedi kiremit, yakar top gibi oyunlar oynardık. Çok eğlenirdik. Sizin de çocukluğunuz böyle miydi?
Bir gün arkadaşlarınızla son kez sokakta oynadınız ve kimse bunu fark etmedi.Düşününce ne kadar hüzünlü bir durum değil mi?
Bir gün arkadaşlarınızla son kez sokakta oynadınız ve kimse bunu fark etmedi. Düşününce ne kadar hüzünlü bir durum değil mi?



Bir gün arkadaşlarınızla son kez sokakta oynadınız ve kimse bunu fark etmedi. Düşününce ne kadar hüzünlü bir durum değil mi?
Bir gün arkadaşlarınızla son kez sokakta oynadınız ve kimse bunu fark etmedi. Düşününce ne kadar hüzünlü bir durum değil mi?



Bir gün arkadaşlarınızla son kez sokakta oynadınız ve kimse bunu fark etmedi. Düşününce ne kadar hüzünlü bir durum değil mi?
Cevapla