Eskiden mahalle aralarında tüm mahallenin çocukları toplanır saklambaç , yedi kiremit, yakar top gibi oyunlar oynardık. Çok eğlenirdik. Sizin de çocukluğunuz böyle miydi?











Aynen ne oyunlar oynardik yakan top 7 kule cizgi saklambac korebe cok duygulanirim aklima gelince simdiki cocuklar arkadasligi dostlugu bilmeden yetisiyorlar. Galiba yaslaniyoruz geride cok seyler kaliyor özlemle aradiğimiz...
kızlar düşünsün, biz hala halı saha yapıyoz, voleybol oynuyoz. eğer sokaklarda vızır vızır araba geçmese orada da oynardık nolcak.
çocukluğum bitmedi benim, hacmim büyüdü sadece.
Tabi ülkemizde de kızların gece çıkabileceği kadar güvenli olsa keşke ülkemiz. Hava kararınca bile dışarıda olmaktan korkar olduk maalesef..
Büyüyorum diye sevinmiştim oysa ki
#BirKezbanınSeyirDefteri
Cevap
21Cevap
90 larda çocuk olan biri olarak güzel yaşadım. Sonraki nesiller çok şey kaçırdı
Evet bende. Son olarak çocukluğunu doyasıya yaşamış nesiliz diyebiliriz bence.
Aynen :) sene 2000 lerde oyuncak cep telefonuyla hava atanlari hairladinmj gozuksun diye gomlegin on cebine koyuyorlardi :D
kötü
bir atari
reklamında
şu söz vardı
artık sokakta oynayan çoçuk kalmayacak
acıklı
şimdi sokaklar bomboş :(
Cok sacma ama Gercek
Aynen ama iyi zaman gecerdi teknoliji yoktu bukadar hele uzun essek cok oynardik
O günler guzeldi evet :) simdiki nesil tablet oynuyor :)
Valla arkası yarınlarla büyüdüm şimdide interneti yaşıyorum şanslı hissediyorum kendimi
Yeni nesil evden hiç çıkmıyor
Ve elinde sadece tablet, pc vb var.
evet ama bir o kadar geç kalınmış değil mi? Kaçırılmış çocukluk.
Cok garip oldum bir yandan duygulandim bir yandan igrenc hissettim
Benim çocukluğum çalışmakla ve ağır şiddetle geçtiği için böyle aktivitelere pek vakit ayiramiyordum
Eve 12 olmadan gitmezdik
Şimdinin çocukları hiç bilmeyecek bunları
Benim çocukluğum pıclıkle geçti, ozledim
Ne yazık ki yine gözlerim doldu.
Muazzamdı. Nerde o günler!
Evet ama ben hep şehir değiştirdim maalesef...
Böyleydiii :) 💗🙈
Farkediliyor o ya
Evet oldukmu sonra ne oldu
Eskiyi ozledim yav
ne ara büyüdük ki..
Sevgilimle oynarım
Güzel günlerdi
Hüzünlü olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar