"Sana gözleri mi versem, birlikte ağlar mıyız?
Gözlerin kızgın demir, yüreğimi dağlar mıyız?
Sana ellerimi versem, birbirine bağlar mıyız?
Aradığı yalnız sendedir, muradını sağlar mıyız?
Sana içimi döksem, beraber toplar mıyız?” İlhan Berk...

"Sana gözleri mi versem, birlikte ağlar mıyız?
Gözlerin kızgın demir, yüreğimi dağlar mıyız?
Sana ellerimi versem, birbirine bağlar mıyız?
Aradığı yalnız sendedir, muradını sağlar mıyız?
Sana içimi döksem, beraber toplar mıyız?” İlhan Berk...

Hayır ben içimdekileri hiçbir zaman dökmedim hep içimde kaldı gözyaşı olarak çıktı dışarı Çünkü ben onları öyle sokaklara fırlatsam kendim toplayacak zaten gücüm yok benimle toplayacak birileri de yok o yüzden sadece sustum.
Döktüğümüzle kaldık..
rica ederim
Sadece sana içimi dökerim
🖤
Sağol bitanem
Cevap
7Cevap
Bu ara o moddayım biliyorsun..
Kiyamam bilmem mi? Ne zaman istersen biliyorsun
Sağ ol...
Biriktirmem ben atmam içime o anda konuşurum anlstırım tabiki güzellik ve saygı içersinde anlayan anlar anlamayanlarla çok uğraşmam... 🥂
Dökmüyorum , biriktiriyorum içimde sonra masaya sandalyeye anlatıyorum
Yani zamnında toparlamak İçin olan oldu şimdi kimse tok büyük mü ne
İçimi kimseye dökmem herkes memfaatçi çıkarcıı ikiyüzlü. Bu gün güler seninle yarın tehtid eder.
Dértlugu okudum, dökmesem daha iyi toplamasi zahmetli olur simdi :/
Kolay kolay dökmem zamnı gelince gerektiği gibi davranırım o kadar
İçimi dökmem kolay kolay şu ana kadar nadir kişilere dökmüştürüm onlarda toplarken yardımcı oldular
Evet bir dönem olmuştu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?