Bu sitedeki erkeklerin hepsinden uzunum. Neden bu kadar kisa insanlar?

Boyum 1.72 hepinizden uzunum ezikler boyum manken gibi kiskanclar kilomda 54 asla benim kasar fitt olamicaksiniz yag oranimda %2.7 inanmayan inanmasin 6 kere olculdu salonda ve hocada hic bu kadar dusuk yag oranli birini gormedigini soyledi. Siz hastaliklarla bogusurken kilo vermek icin cabalarken ben ise hep mukemmel otesi saglikli ve upuzun olcam. Ayrica boyum ciplak ayakla 1.72 ;) ayakkabilarla en az 1.76 ve oldugumdan cok daha uzun duruyorum zayif ve fit oldugum icinyani en az 185 gibiyim :D olana degil gozukene bakican. Cok uzunum ben bee
Bu sitedeki erkeklerin hepsinden uzunum. Neden bu kadar kisa insanlar?
Cevapla