"Olmadı diye sızlandığın duaya, gün gelir olmadı diye şükredersin" katılıyor musunuz?

yaşayan oldu mu bunu? ben yaşadım. Allah'ıma binlerce defa şükürler olsun ki eski sevgilimle ayrıldığımızda bana geri dönmemiş. çünkü kabul ederdim o zamanlar. kabul etseydim bugün bu kadar mutlu olacağıma asla inanmıyorum, çünkü aldatan erkekten koca olmaz.
"Olmadı diye sızlandığın duaya, gün gelir olmadı diye şükredersin" katılıyor musunuz?
Cevapla