sıcakta soğukta utanınca vb kıpkırmızı oluyor kötü bir şey mi



Kardeş aslında tatlı duruyor ama yınede bı görün cildiye doktoruna
Teşekkürler 😊
😂😂 garip ama doktora gorunsen daha iyi sonuc alırsn
Tamam gözlüklü
😂 bende kıvırcık ve çilli olmayı seviyorum
Kan dolaşımın hizlı veya beyaz tenli olduğundan olabilir
Cevap
0Cevap
bence güzel görünüyo kardeş takma kafana
Teşekkürler
Yoo bence cok tatli
Kıvırcık ve çilli olunca her türlü tatlı oluyorum zaten 😂
Senden tatlıyım ama sen benden yakışıklısın zalimin kızı 😂
Vay yüzünde mi var çil düz saçlı olmak daha iyi emin ol buna en azından erkekte
Benim omuzlarda kollardada var kahve çillerden
Sağol sende hem güzel hem yakışıklı kızsın 😊
Fenasın çok can yakıyorsun 😂
Senin gibi yakışıklı sevgilim olucak kızlara hava atardım 😂
Ne diyorsun sende kıvırcığı tavladım dersin 😂
Düşün bakıyım sen 😁
Neyse yakışıklı sen piercing yap bir kaşına yakışır
Yakışır yaptır bence
Sevgilin var mı yakışıklı😁
Oo karşına çıkarım o zaman 😊
Ama şu an takip atmadım
Atıyımı konuşur muyuz yakışıklı
Evet ama burdan konuşmayı elbet kesicez
O zaman takip atıyım mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar