Arabayı yokuş yukarı geriye kaçırtırken sürekli stop ettiriyorum bir zarar verirmi?

yokuş yukarı kalkış yaparken geriye gidiyo bende kalkmaya çalışırken stop ettiriyorum sürekli stop etmesi yeniden kontağı açıp kapatmak sıkıntı veirrmi? birde vites geçişlerim çok kötü araba hopluyo
Arabayı yokuş yukarı geriye kaçırtırken sürekli stop ettiriyorum bir zarar verirmi?
Cevapla