"Ben kendime yeterim" diyen kişiler kendisine nasıl yetiyor?
Ulan doğduğunda yürümek, konuşabilmek, altını temizlemek için bile birilerine ihtiyacın var.
Ayağındaki çorabı giyebilmen için fabrikada birilerinin üretmesine ihtiyacın var.
Banyo yapmak için vanaları açan bir belediye çalışanına ihtiyacın var.
Araban bozulduğunda tamirciye ihtiyacın var.
Saymakla bitmeyen bir sürü kişiye ihtiyacınız var lan. Bu ego ne sizdeki? "Kimseye ihtiyacım yok benim" diyen herkesi şiddetle kınıyorum. İnsanız aciz kullarız, birbirimizin motivasyonuyuz.
Ulan doğduğunda yürümek, konuşabilmek, altını temizlemek için bile birilerine ihtiyacın var.
Ayağındaki çorabı giyebilmen için fabrikada birilerinin üretmesine ihtiyacın var.
Banyo yapmak için vanaları açan bir belediye çalışanına ihtiyacın var.
Araban bozulduğunda tamirciye ihtiyacın var.
Saymakla bitmeyen bir sürü kişiye ihtiyacınız var lan. Bu ego ne sizdeki? "Kimseye ihtiyacım yok benim" diyen herkesi şiddetle kınıyorum. İnsanız aciz kullarız, birbirimizin motivasyonuyuz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar