Benim kimseye ihtiyacım yok? diyenleri anlamıyorum ve öfkeleniyorum?

"Ben kendime yeterim" diyen kişiler kendisine nasıl yetiyor?

Ulan doğduğunda yürümek, konuşabilmek, altını temizlemek için bile birilerine ihtiyacın var.
Ayağındaki çorabı giyebilmen için fabrikada birilerinin üretmesine ihtiyacın var.
Banyo yapmak için vanaları açan bir belediye çalışanına ihtiyacın var.
Araban bozulduğunda tamirciye ihtiyacın var.
Saymakla bitmeyen bir sürü kişiye ihtiyacınız var lan. Bu ego ne sizdeki? "Kimseye ihtiyacım yok benim" diyen herkesi şiddetle kınıyorum. İnsanız aciz kullarız, birbirimizin motivasyonuyuz.
Benim kimseye ihtiyacım yok? diyenleri anlamıyorum ve öfkeleniyorum?
Cevapla