Herkesin bu soğuklarda sarılıp mışıl mışıl uyuyacağı sevgilisi yok ne yazık ki. E biz neye sarılalım?


Sevgili derdin değilim öyle cinsellik derdinde değilim ama iki yastıkla uyurum birine başını koyar diğerine sarılırım hatta bir tane daha olsa bacaklarımin arasına alırım ki hoş üç yastık olursa daha güzel oluyor uyku.. sarılmak gerçekten çok güzel bir duygu zaten normal şartlarda sevgilisi ile yaşayan sarılıp uyuyan bir toplum yapısına sahip değiliz ki olmaması da gerekir kanımca yastıklar iyidir evlenince eşinize sarılır uyursunuz acele etmeyin ki şimdi dikkatimi çekti 31 yaşındasın be ablacım bunu mu dert ediyorsun
Çok harika bir soru sormuşsunuz, bu güzel günün sorusuna bir Bence ile cevap vermek istedim. Buradan okuyabilirsiniz. :)
www.kizlarsoruyor.com/.../a104226-sevgilisi-olmayanlarin-sarilip-uyuyabilecegi-alternatif-seyler
Yastik benim eşim bence once bir yastigi vardi bacagin arasina alirmiş ve onla uyurmuş simdi ise bacagini benim uzerime atiyor yok efendim toplari sįkışıyormuş.
Ben bişeye sarılmıyorum boğuluyorum kimse bana sarılmasın bende kimseye 😄
Cevap
147Cevap
Bana sarılıp uyuyan var bana yeter o 😊😊
Kızlar peluş ayısına erkekler patlıcanlarına

3 adet yastık sevgilisiz bir hayatı tamamlar 😂 baş altına bacak arasına birisinide kolun altına aldığın an o iş bitmiştir 😂 ben hergün böyle yapıyorum sevgili yokluğu çekmiyorum
Kocaman bir ayı. sevgilinin yerini tutar.
Yanlızlık bilirmisiniz nedir? Yanlızlık -geceler hayallerini kurduktan sonra yastığa sarılıp uyumaktır yanlızlık
Yorgana sarılıyorum. Sevgilim olsa da yorgana sarılırdım.
Öyle kucakliyacaksinkiii😂
Yorgan yastik 😃
Sanki Turkiye'de sevgilisi olanlar cok sarilip uyuyor ya
Ben, köpeğime sarılıyorum. En güzeli de bu şekilde...
Sevgilim var ama mesafeler bize engel olduğu için yalnız yatıyorum 😔
benim sarılacağım değil de bana sarılacak bişeyler lazım :D
sevgilisi olmayanlar bana sarılabilirler tabiki çirkin kızlar bacım hemcinslerimde dünya ahiret gardaşlarım olarak...
ALLAH a sarıl en son donup dolasıp ona varacagız zaten yorulduk valla
İlla sarılmakmı lazım çok saçma 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Benim yillardir yanimdan ayirmadigim biricik ayıcığım yeter bana 🙈
Ben bilgisayarima sariliyorum tabi siz pelus ayi alip sarilabilirsiniz...
Sevdiğim herhangi bir şeye, mesela fotoğraf makineme :)
En iyisi yastık yorgan bence. Hem onlar rahatlar.
Bir insan onlar kadar rahat olamaz bir kere.
3. Yaş Doğum günümde bir ayıcık hediye etmişlerdi onunla uyuyorum yıllardır
peluş bir oyuncak olabilir yastık olabilir seçim yalnız kalan kişiye kalmış :D
Yastığına sarıl şekilli şukullu olmasına gerek yko :D
yastıktan ala alternatif mi var yastığın yerini insan bile tutmaz sanıyorum çünkü devamlı hareket halinde ama yastığın kontrolü devamlı sende
Sevgilim varkende kimseye sarilip uyumadim hayat ve derdler zor 😁😁😂
Nataşa 😃
Sonuçta bir sevgili değil ama Yokluğunuda aratmaz😂
bir şeye sarılmıyorum. :D illa birşeylere sarılacaksak umutlara sarılmak gerek :D
Oyuncak bebeklerim var valla gayet mutluyum onlarla sarılıp uyuyrm😃
Sevgilim var ama ona sarılıp uyumuyorum. Helalim olsun önce
Yastık veya yorgan bu durumda çok iyi işlev görüyor 😊
Ananıza sarılın ya da evde yeni doğmuş bebecikler varsa oh misss ne gösell :-)
@Lee_Rock yatak ta takla atarak mi uyuyorsun :-D
@Lee_Rock bencede sallıyordur inanma sen annene yoksa kim uyurken ceki çen'e dönüşür ki :-D
Sevgilin yoksa tanışıp evlenebiliriz. Sonra da beraber sarılıp uyuruz artık😂
Benim anlamadığım kızlar niye bu kadar çok beğendi :)
Bu arada soru sahibinden ses çıkmadı :) evlilik teklifimi yoksa red mi etti :(
Yastık, yorgan, peluş ayı. Bunlar alternatif olabilir. :D Ya da kendimize sarılıp yatalım. :(
Sarılmayı sevmem ama uyurken arada bir büyük yastığa sarılıyorum.
Yastık yorgan battaniye oyuncak en çok rağbet görenler 🤣 bence hiçbirine gerek yok ☺️
pofuduk ayılar varya büyük :P kaç kere tecavüzüme uğradı ihtiraslı gecelerde klsghksdhfkam. :D :D
Neye sarılırsanız sarılın, hiçbir zaman bir sevdiceğinin yerini asla alamaz.
Yastık.. Benim ayıcığım var boyum kadar ona sarılıyorum. :DD
Sevgililer her gün birbirine sarılıp uyuyor mu ki. Onlar da bizim gibi yastığına sarılıp uyuyorlar.
Sorsan herkesin bir sevgilisi sarılacağı bur kimsesi vardırr ama nedense çoğu kişi yok demiş
Efendim söyliyim ayi olur fil olur olur yastık olur kitap olur tabi bunlar nesne. Canli dell
Bırak alla aşkına her gece sevgilinlemi yatıyosun sen sanki böyle bir yönledirme özendirme görmedim
yastık , peluş oyuncak ya da evcil hayvanı başka ne olabilir ki
Benim ki yorgan valla hiç yanınız birakmiyor beni en çok sevdiğim 😂😊
Benim için manevi değeri olan yastığıma sarılır uyurum 😀
Yastık yorgan off yanlızlik hemen birini almam lazım 😅
Yastık kirlent yorgan veya sadece kendi kendini sev kendine sarıl
3 yastıkla yatıyorum birini bırakıp diğerine sarılıyorum
soğuk havalara en iyi sıcak su torbası gider bence :))
Bir başka yastığı alıyorum yanımada sarılmıyorum😂🙄
Ayı isteyen varsa cv sini yollasın değerlendiricem :D
Sevgiliye sarılıp uyumak o kadar güzel bir şey değil zaten.
Yastığı ne zaman apuc arama koysam sabah ya boşalmış oluyorum ya da o an kalkık oluyor
Bir kedim bile yok İstanbul bana küsmüş.. yastık ya yastık iyidir
İki ayım var. Tavsiye ederim. İş görüyorlar.
Hayata sarılın kardeşler bacılar
5 tane kedi yavrusu ve hayallerim.
Yorgan çünkü bir sevgiliden daha yararlı
Egomuza sarılalim diyorum ben😂✌
#boşnakkiziii🎈
Kendime sarılır donarım :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar