Bu cümle size neler çağrıştırıyor?
Neler düşündürüyor?
😂😂😂
Neler düşündürüyor?
😂😂😂
Koca osmanlı imparatorluğu bir a. mcık yüzünden çökmüş bitmiş hürrem sultan da bu sözü söylemiş
Dünya kadar malın olacağına fındık kadar vajinan olsun diye
En bilimsel açıklama. Bravo 👏
Dünya kadar malı olacağına fındık kadar beyni olanlar var bir de...
Dünya kadar malın olacağın fındık kadar beynin olsun demişler sjsjsj
Sonuçta ne kadar malın olursa olsun kefene bir tek sen sığıyorsun...
Onu da kullanabilmek onemli 😂😂 onunla bir halt yapamayanlar da var
Eig vericem kiz sana 😂
Cevap
32Cevap
Bana şeyi çağrıştırıyor böyle saçma ve aptalca sorular soracağına fındık kadar beynin olsun.
Neyseki hala bazı şeyleri anlayamayacak yaştasın..
Ckk dogru.. Bu dunya da gecerli Turkiye de kucuk bir servetin olacagina bir cift memen olsun lafida gecerli
Kaşarlik moda olmuşsa evet findik kadar seyi oldugu icin övünen aptal kizlar mevcut
Sozun devami:iki aci cekersin butun gun evde yatarsin
Evet oyle ama erkekler oyle diyor😅
Evlenince gorurum insallah
Yazamam beyefendi iyi gunler
Bana Baltacı Mehmet Paşa ve Rus Çariliçesi Katherina yı çağrıştırıyor.
Bazıları içn dogru ulkemızde degıl. Ama yurt dısında kapıları acıyor. Hiç el degmemıs bakırse eger
250 grma düşen insanlar için geçerli onlar totonuzu havalandıran degılmı mk
Bu zamanda en çok ilgi gören şey, millet tapıyor la hazineden daha değerli
Yani diyor ki o kadar paraya gerek yok amla her şeyin sahibi olunur
Pek iyi şeyler düşünemiyorum. Galiba ben biraz fesatım. :/
Dunya kadar malin olacagina findik kadar amin olsun derler
Bravo 👏
Hayat o findigi uzerine donuyor
Hatta findik kirmak diye tabir var 😉
Fındık kadar beyin dimi
Fındık kadar ne kanka?
Şeyyyy :)
hayatın dogrularından bir tanesi tabiki
fındık kadar ne olcakki
Ne kadar salak bir cümle
kim demişse doğru demiş
eskiler dediyse vardır bir bildiği
Fındık kadar elmas bana yeterdi birkaç yil mesela
İnsanlanların ne kadar mal olduğunu
hahahaha güler geçerim
senin aklın hep o taraflarda herhalde
Tövbe de xjmkss
tövbe tövbe öyle bir soru sormuşsunki mantık dışı jfjfjfh
Kız yarıldım görüşlere ya 😂😂😂
ne kızı yahu erkeğim bu seferde kız yaptı bizi tövbe tövbe hfjfjvdj😂😂😂
helal olsun sana kız da yaptın ya helal olsun dır dır dır dır dır 😂😂😂
Hahahaha 😂😂😂
özelden yazsana
Niçin?
ne niçin özelden görüşelim
birde niçin diye soruuor ya
Fındık kadar neyin olsun demişler?
benim aklıma birşey gelmedi
Seninki şeftali kadar
Soruyu soranı çağrıştırıyor.
Hep beraber gulduk 😂
Neymiş o fındık kadar olan
Cıks sevmedim :D
Çok doğru gerçekten 🤣😂
Saçma sapan söz.
Neden
@KafkasKartalı2 aklı fikri o fındık kadar şeyde olan insanlar saçma sapan insanlar çünkü.
Doğamız gereği öyle birşey var
@KafkasKartalı2 doğanız size hayattaki tek varlığınızın o ufacık şey olduğunu söylüyorsa yaşadığınız yüzyılda mutluluklar, biz 2017 yılındayız. Hayatta çok daha önemli şeyler varken bir organa bu kadar değer biçmek akıl karı değil. Cinselliği hayatın merkezine koyanlardan da bir mantık beklemiyoruz.
Merkezde değil qmq doğamız böyle
@KafkasKartalı2 üstteki yorumumu tekrar okumanızı önerim. Kolay gelsin.
Senin var mı fındık kadar şeyin
kız doğmak varmış gerçekten sabah akşam verirdim
Nutellayı
amıı çağrıştırdı
Daha küçüksün google a bak
Kendinde olan seyi bilmeyen türk kızı 😂😂😂
O ne diyen erkek salakkk 😂😂🤣🤣
Gizli yazmasan görürdün
seninkini şeker
Benimde seninkini😘
Heee
Evett
Hesap kapanır gerek yok. istersen özelden olur
Takip ettim sende et
Gereksiz bir cümle.
Fenalaşmasan..
Dogru demişler 😉
Sacma dusunce geliyo
Gerçek bir söz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar