Çok az yemek yiyen ve çok yemek seçen insanlar aşırı itici değil mi?

Birini tanıyorum böyle. Sabah bir dilim ekmeğe kaşığın ucuyla nutella sürdü kahvaltı o yani.. 🤤 Bir dilim ekmekle nasıl kahvaltı yaparım, ne sağlıklı ne de doyurucu zaten? Öğle yemeği bir tabak çorba. (bitiremedi bile tabağı) Akşam da bir avucu doldurmayacak kadar makarna yedi. 🤐 Hiç oturup düzgün karnını doyurduğunu görmedim hep böyle yiyor dışarda bir yere gidiyoruz tabağını ya da sandviçini bitirdiğini asla görmedim böyle bir gıdım yiyor.. Midem bulandı sevmedim falan diyor. Ben böyle yesem hasta olurum yatağa düşerim vitamin demir eksikliğinden.. Bunu bilerek mi yapıyorsunuz kilo almamak için falan yoksa iştahınız mı kesik az yiyenlere soruyorum? 😂
Çok az yemek yiyen ve çok yemek seçen insanlar aşırı itici değil mi?
Cevapla