abimler 2 yıldr evli ve 1 yaşında bir oğulları var. eşi de benden 1 yaş büyük başta resmen kardeş gibiydik kıskanırlardı aramızdaki ilişkiyi. Ama şimdi bir felaket.
Bunu arkadaş çevremle tanıştırmıştm pek sosyal hayatı yok diye ve asla aşağılamak değil amacım ama köyde büyümüş kendini bildi bileli çalışan babası küçük yaşta ölmüş maddi durumu da iyi olmayan bir ailenin kızı. Bu arada abimin düğününden 1 ay önce annem vefat etti.
Bunu tanıştırdıgım bir arkadaşımla aram açılmıştı sonra benim aram açılınca görüşmemesini rica ettiğim halde o arkadaşımla çok daha fazla görüştü ve dedikodumu yaptı. Dediğim üzere aramızda en ufak bir sorun yoktu, beni kıskandgını da hiç düşünmedm ama kazın ayagı öyle değilmiş.
Sonra abime benim hakkımda atıp tutarken abim kendini tutamamış ve dövmüş bunu hem de sokak ortasında, bu elbetteki onayladıgım bişey değil. O zamandan sonra iyice kin tuttu bana ve abimle mutlu değilse de mutlu gibi görnmeye calsıyor facem de ekli olmamasına ragmen beni sürekli takip ediyor ve ne paylaşırsam ona karşılık bşey paylaşıyor. Ben yeni bişey alırsam ve bunu biliyorsa o da alıyor zaten babam ve bir abim var sadece. Babama arada gider çamaşır yıkar ütü yapardı abim dövdüğü zaman, annesi yani abimin kayınvalidesi zaten kızım senin donlarını yıkamaktan bıktı, erittiniz kurttunuz kızımı falan diye saçmalamış. Halbuki babam peygamber gibi adamdır. Çok ama çok üzüldüm. Abimi kaybetmemek için susuyorum bazı şeylere facede milletin dikkatini çeken aramızın bozuk oldugunu ortaya seren yıgınla saçmasapan şey paylaşıyr. Utanma, edep denen şey kalmamış. VE EN ÜZÜCÜSÜ de abim artık bıktıgı için bana hakaret içeren yazdıgı şeyleri bile kaldırtmıyor. İyi davrandım olmadı, dövdüm olmadı, akıllıca uyardım yine olmadı, çocuk için susmak zrundayım çok bıktım diyor.
İnanın ben de çk bıktım. Ne yapmalıyım?
Bunu arkadaş çevremle tanıştırmıştm pek sosyal hayatı yok diye ve asla aşağılamak değil amacım ama köyde büyümüş kendini bildi bileli çalışan babası küçük yaşta ölmüş maddi durumu da iyi olmayan bir ailenin kızı. Bu arada abimin düğününden 1 ay önce annem vefat etti.
Bunu tanıştırdıgım bir arkadaşımla aram açılmıştı sonra benim aram açılınca görüşmemesini rica ettiğim halde o arkadaşımla çok daha fazla görüştü ve dedikodumu yaptı. Dediğim üzere aramızda en ufak bir sorun yoktu, beni kıskandgını da hiç düşünmedm ama kazın ayagı öyle değilmiş.
Sonra abime benim hakkımda atıp tutarken abim kendini tutamamış ve dövmüş bunu hem de sokak ortasında, bu elbetteki onayladıgım bişey değil. O zamandan sonra iyice kin tuttu bana ve abimle mutlu değilse de mutlu gibi görnmeye calsıyor facem de ekli olmamasına ragmen beni sürekli takip ediyor ve ne paylaşırsam ona karşılık bşey paylaşıyor. Ben yeni bişey alırsam ve bunu biliyorsa o da alıyor zaten babam ve bir abim var sadece. Babama arada gider çamaşır yıkar ütü yapardı abim dövdüğü zaman, annesi yani abimin kayınvalidesi zaten kızım senin donlarını yıkamaktan bıktı, erittiniz kurttunuz kızımı falan diye saçmalamış. Halbuki babam peygamber gibi adamdır. Çok ama çok üzüldüm. Abimi kaybetmemek için susuyorum bazı şeylere facede milletin dikkatini çeken aramızın bozuk oldugunu ortaya seren yıgınla saçmasapan şey paylaşıyr. Utanma, edep denen şey kalmamış. VE EN ÜZÜCÜSÜ de abim artık bıktıgı için bana hakaret içeren yazdıgı şeyleri bile kaldırtmıyor. İyi davrandım olmadı, dövdüm olmadı, akıllıca uyardım yine olmadı, çocuk için susmak zrundayım çok bıktım diyor.
İnanın ben de çk bıktım. Ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar