Çok çirkinim. Hep yüzüme vuruldu aşağılandım. Ne yaparsam yapayım düzelmez gibi ya böyle yaşamak çok zor. Ne yapacağım?

Estetik yaptırmaya karar verdim ama o kadar çirkinim ki ne yaparsam yapıyım düzelmez gibi duruyor.. Göz altı ışık dolgusu ve dudak dolgusu yaptırmak istedim bir nebze düzelir diye ama olmuyor.. kocaman ve sarkık suratım var yüzümdeki her organ birbiriyle çelişkili bir uyum yok :( artık çirkin görülmekten çirkin olmaktan bıktım bende çok güzel olmak istiyorum
Çok çirkinim. Hep yüzüme vuruldu aşağılandım. Ne yaparsam yapayım düzelmez gibi ya böyle yaşamak çok zor. Ne yapacağım?
Cevapla