Odam evin en karanlık ve soğuk odası burası dışında heryer güneş alıyor. burda ders çalışırken içimin sıkılması sizce bahane mi?

ailem bahane olduğunu söylüyor insanlar nerelerde çalışıp da kazanıyor senin özel odan var hala memnun değilsin diyorlar. sizce ben haksızmıyım gerçekten güneş almıyor ve buuz gibi rengi hep karanlık odamın erkenden lamba açıyorum mesela diğer odalar çok aydınlık bu arada. sizce ders çalışamıyor olmamın içimin kararıyor olmasının sebebi bu olabilirmi?
odayı daha iç açıcı bir hale nasıl getiririm?
Odam evin en karanlık ve soğuk odası burası dışında heryer güneş alıyor. burda ders çalışırken içimin sıkılması sizce bahane mi?
Cevapla