Erkekler neden beğenmediği bir kadına" uvvv sen ne kadar güzelsin" , "süpersin" vs vs derler bunu acıklarmısınız?

Cidden bunu anlamış değilim aslında o kadın hic tipi değildir normalde olsa bakmaz yüzüne ama burda dürüst olmak yerine kasidaki kadını kandırmaya çalışıyo daha sonrada o kendini çok çok güzel sanan kızlar o kendini beğenmiş ondan daha güzeli bu dünyada yok sanıyolar e haliyle erkeklere olan tepkileri değişiyo degisincede erkekler isyana giriyolar bu döngü boyle devam ediyo kısaca neden dürüst olmuyorsunuz?
Erkekler neden beğenmediği bir kadına" uvvv sen ne kadar güzelsin" , "süpersin" vs vs derler bunu acıklarmısınız?
Cevapla