bak bu da mantıklı :D
Sanırım zengin oldum :D babadan kalma arazi 1milyon 700 bin tl'ye alıcı buldu. tek çocuk olduğum için para komple bana mı kalıyor?
bak bu da mantıklı :D

arazi kimin üstüne babanın mı dedenin mi
babanın üzerine yapıldıysa sadece sen ve annen alır
ama dedenin üzerinde baban iki kardeşse iki eşit pay edilir
artı baban öldümü de öldüyse bile annen % 60 ni
sende %40 nı alırsın :D :D :D :D :D :D :D
o yüzden çok sevinme :D :D :D :D :D
hakkında hayırlısı olsun kardeşim.
sana tek diyeceğim ,
mülkün sahibi olanın yalnızca allah olduğunu unutmamandır..
o paranın ayağını kaydırmasına izin verme..
yoksa hüsrana uğrayanlardan olursun.
bu da bir kardeşten nasihat olsun sana.
selametle.
babanın babası yani deden sadece babana bıraktıysa o araziyi yani kardeşler arasında paylaştırılmışsa yerler babanın hakkı o diğer kardeşlere pay düşmez onlar kendi elindekilere bakacaklar artık
arazi sadece babanın üzerineyse hepsi senin ama dedene ya da babannene aitse amcalarının da hak sahibi.
o zaman hepsi senin ve nikahı varsa annenin başka kimse hukuken hak talep edemezde alamazda
Cevap
50Cevap
evet babadan kaldıgı ise tabu sadece babana aitse hepsi senin afiyetle yiye bilirsin şöylede yapa bilirsin yüksek kira getirisi olan bir yerden bir kaç tane ev alıp aylık geliriyle düzenli bir gelir yapa bilirsin ileriyide düşünmek lazım yoksa hazır para çabuk gider
Arazi dededen değil sadece babanın da sana kalır. Ve annene.
Bababnın kardeşlerine pay düşmez annen le sana düşer
Sana kaldi. Ben seni hep sevdiğimi söylemişmiydim öğrenciyiz fukarayız diye tabi gormezden gel ama ben seni seviyorum bak cidden gel 😂
gel evlenelim ya niye uğraşıyoruz ki bende gelecekte zengin olurum gül gibi geçiniriz bak geleceğe yatırım :D
Bir miktar da olsa muhtaç insanlara bağış yapmak yardım etmek aklının ucundan geçmemiş gördüğüm kadarıyla. Üzücü..
Umarım troll sorudur lkdfhdj
Abi şaka mısın ya o kadar para allahım bana geliyorlar, bir şeyler oluyor dfhdjd
Yaaa neler yapcan kim bilir şu an offff fghjfgj
Aaa evet biz fakirlere ne güzel hediyedir, sevap kazanırsın bak dfhfgjgfj
Ahahaha ne gerekiyorsa yaparım aylık 1400 + sgk kldfhdfhd
Satmaya meyillisin. Bu yüzden asla zengin biri olamazsın
İnsan babasından kalma tarlayı satar mı
#nerdeseninmaneviyatın
Hepsi senin hesabında kalması lazım diye biliyorum çünkü ben 17 yaşında iken bana ait iki şirket vardı şimdi 3 oldu
1.7 milyonla avm de dukkan alabilirmisin?
sacmalama lutfen kici kirik kenar mahallesinde yeni yapilan dukkan fiyati en az 1 milyon..
yavaş at
hakkari de yaşıyorsun galiba ;)
kira demiyor.. satin alma sence 30 40 bin tl kira geliri olan bir yer 1.5 milyon mu eder
annen var babanın kardeşleri ve çocukları varsa onlarda mirasçı olabilirler baban sağ ise vasiyet yazsın sana bıraktığına dair
Bende evin en küçüğü olduğum için mirasları dedem bana bırakacak gözüm yok ama tadını çıkarırız en azından 😄
Bekar misin
Arsa sadece baba'nın üstüneyse tüm para senin, avm den dükkan almayı filan boş ver bankaya yatır fayizi sana fazlasıyla yeter dükkan işii unut o işlerden anlaıyorsan hiç bulaşma aç güzlü olma.
Sen şimdi paraya sıkışmışsındır geliyimde kurtarıyım 😂
Tabi sana kalacak yoksa benim mi? Ben kardeşinim 😂😂
Annene ve kardeşlerine de hisse düşer. Kardeşine düşmez 1 şey
arazinin tamamı babanamı ait yoksa hisseli tapumu var. o önemli
o zaman önce annene geçecek
ama resmiyet açısından söylüyorum. önce anne yani eş. ))
ben sana sigara parası versem olurmu
senin haberin yok ama ben senin üvey kardeşinim o parada benimde hakkım var :/
babandan kaldıysa sana düşer, dededen kaldıysa amcalarına da düşer
ben senin ebenin oğluyum beni tanıdın mı? Görmeyeli koskocaman kız olmuşsun :D
Senin içine al paraları bu ülke ters diyim gizle yoksa tek atarlar sana 😂😂
hepsi senin. Ama satma o paraya beklet daha yüksek fiyata mutlaka alıcı çıkar
arazi babanın üzerineyse annen ve senin üzerine düşer ama babana babasından kalmışsa ve veraseti yapışmamış babanın kardeşleri ve babanın anneside dahil olur
sanki sana çıkmışta bana az da olsa pay verecek ya da bir hediye alcakmışsın gibi mutluyum şu an
haha rezidans alırsın o parayla kirasyla yılın 365 günü tatil :D
Çocuk ve eş mevcut ve hayatta ise, babanın kardeşlerine pay düşmez.
Önemli parayı değerlendirebilmek. Bu para birkaç günde elden bile çıkabilir
Negzel bana da babamdan anca bıyıkları kaldı.
Canım kardeşim sonunda seni buldum ühühühü :')
Kanunen sana ve annene düşer.
En sevdiğim kankamm :D
Amcalar bisi alamaz babandan kalmaysa. Evlenelimmi tatli qiss
Paran olunca ahbabın cogalır
Aşkım böyle seyleri burda sorma lutfen 😶😃
Dededen kalma pay yoksa senin payındır
Selam kardeş olabilirmiyiz? ? ? ? ? ?
Vasiyet etmediyse kardeşler para alamaz
hayırlı olsun :)
evlen benimle lütfen...
Vayy kardeşim benim 😂😂
😂😂
Of of
Yeni arazi al değerlenecek yerden bence 😄
Ya sen bizim Porcelen değil misin?
hilmi paraya sıkışmış :)
Onlara neden düşecek?
Zengin olması kolay, zengin kalması zor.
İletişime geçmeliyiz 😀
Sen benim öz ablamsin :) ablacimmmmm
Herif lazım mı tek yemeyle bitmez o para. DDDD
Baban batırmazsa sana kalır
gel evlenelım ama bır sartım var
Hoşgeldin aramıza
Zengin olsan bu soruyu sormazdn küçük fhş
Troll soru
Annen yok mu?
Beni evlatlık al😂
Hepsi senin tabikide
Onlara pay düser
sana üçün biri kalır
seni seviyorum :D
vaay şansa bak
Evlenelim mi senle
zengin oldun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar