Sanırım zengin oldum :D babadan kalma arazi 1milyon 700 bin tl'ye alıcı buldu. tek çocuk olduğum için para komple bana mı kalıyor?

babamın 2 kardeşi vardı onlara da pay düşer mi?

yoksa hepsi benim mi? :D

sanırım zengin oldum :D babadan kalma arazi 1milyon 700 bin tl'ye alıcı buldu. tek çocuk olduğum için para komple bana mı kalıyor?

?
Güncellemeler
+1 yıl
kayıp kardeşlerim varsa mesaj atsınlar :D
Güncellemeler
+1 yıl
bu parayla büyük bir alışveriş merkezinden kurumsal bir firmaya kiralamak üzere dükkan alsam ayda 30-40 bin gelir alır mıyım acaba?

bak bu da mantıklı :D
Sanırım zengin oldum :D babadan kalma arazi 1milyon 700 bin tl'ye alıcı buldu. tek çocuk olduğum için para komple bana mı kalıyor?
Cevapla