Neden takılırlar bu kadar kahvenin köpüğüne? 🤔Yanında sigara olsun🙊, pardon çikolata olsun, yeter. 


Pişirme farkı. Köpüksüz olan ya az pişmiş ya da fazla şeker konmuş demekir. ya da fazla ocakta kalmış yanmıştır
köpüğü olmayan kahve kahve değildir ya bu ne ben bile yarısını köpük doldururum ilk yudumda ağzına gelir enfess
Aslında Türk kahvesi köpüksüz olurmuş. Tabikide şu köpüklü olayı bizim hurafelerimizden😊
Türk kahvenın özelliği köpüğüdür. Olmazsa pek iyi sayılmaz. Canın sağ olsun.
Cevap
6Cevap
hep bu kız isteme adetleri yüzünden çıktı meydana
Cevap soruda değil mi? Biri köpüklü biri köpüksüz
ee tamamda köpüğünün olmaması ne fark ediyor
Köpüksüz keyif almıyor insan içerken
Köpüklü olunca daha güzel işte
Görsel şölen yapiyorlar
Aradaki fark bu işte tam olark köpük 😂
Yakmışsın kahveyi..
onu nereden çıkardın :))
Zift gibi olmuş. Şey gibi.. Double Espresso. :))
siyah-beyaz effekti var
😂😂Komiksin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar