Şimdi biz sarışın mavi gözlüyüz ailecek ve sülale de aynı baba tarafından benm daha 2 yaşına girmeyen kardeşim bile maşallah telefonun bilgisayarın televizyon olsn prize kabloyu bile takıyor ışıkları açıyor kapatıyor yapmadığı hic bişey yok ama sebebi ne bende bilmiyorum allahn verdiği bir güzellik iste
Aynen öyle ben keko falan olmaktansa efendi olmayı temiz bir hayat sürmeyi tercih edetmrim bak ben samsunluyum çarşamba ama konyada doğma büyümeyim ama aslmı inkar etmiyorum hala samsunluyum
çocukluktan itibaren özgüven aşılaması yaşarlar. her yaptıkları beğenilir alkışlanır. iş hayatında bile iyi bir tipin kariyer merdivenlerini tırmanırken tahmininden çok etkisi olur.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Of onlar kendilerini kurtardılar zaten tıp okuyorlar ama benim iyi kariyerim bile olamaz 😐
insanları kafanda sınırlamak ayırmak istiyorsun ve sana guzel geleni bulup kendini de daha cok uzuyosun yapma. oldugun gibi sev kendini zekanın da bunlarla hicbi alakası yok. emin ol zeka da istersen gelisir mesela solaksan sag elinle bazı seyler yapmaya calıs bir iki gun ucuncu gun faydasını gorursun
Bence saçmalık zekanın %80 i anneden gelirmiş bende renkli gözlüyüm iyi bir bölümde okuyorum ama bununla alakası yok. Benim esmer aekadaşımda var o da aynı bölümde okuyor
Eksilemenin sebebi ne? Sana hakaret eden , hoşuna gitmeyen bir şey mi dedim? Görüşüm senin görüşün gibi olmak zorunda değil bunu öğren kim daha zeki falan diye soracağına araştıracağına.
En İyi Cevaplar