Mavi, yeşil, ela göz renkli insanlar neden daha fazla ilgi görür?



İnsan kendinde ne yoksa ona ilgi duyar da ondan.. Örneğin sacı düz olanlar kıvırcık saca heves ederken kıvırcık saclılar düz yapmaya çalışır.. Kahverengi gözü olanlar coğunlukta olunca açık renk gözler de rağbet görür durumda kalıyo..
En mantıklısı :)
Bence bu birazda bütün herşeyi için geçerli değil mi gözleri güzel olan ama genel olarak hoş olmayan kişiler de var benim çevremde..
ilgi çekmek ayrı bişey güzel çirkin mantığı ayrı mavi gözlü olunca bir aa diyoruz ben şahsen diyorum ilgiyi çekebiliyor :)
Benim için o kadar farklı gelmiyor açıkçası çünkü etrafımda fazlasıyla renkli gözlü kişiler var çok nadir beğendiğim kişilerde olunca dikkat ediyorum renkli göz benimde ilgimi çeken birşey ama herkeste değil tabi..
enderlik ilgi çekici olabiliyor :):)
Yokluğun gözü kör olsun..🙂))))
yokluk mu.:):)
Yani varlıkta sen mi farkedemiyorsun..😅
varlıkta fark etmiceksin ki namın yürüsün :)
🙂)) peki dediğin gibi olsun..
uğraşmak istemedi kaçıyo hemen :)
Hayır neden kaçayımki sen öyle diyorsan öyledir yani demek istedim..🙂)
tamam bugün fazla üstüne gitmicem :)
Hadi ya korkmalı mıyım? Senden..
sakaydı o :) niye benden korkucan ki :):)
Tamam o zaman bir an için korktum..🙂)
benim öyle manyaklıklarım yok :)
Sevindim..
:D:D
😊😅😅
Sen mi sistem mi eig verdi?🙂)
Seni sisteme bırakmam ben verdim :)
Teşekkür ederim o zaman 🙂)
sistem verse teşekkür etmicek miydin :)
Etmem mi gerekiyor?🙂
öyle bir beklentim yoktuda onu sorduğun için sordum sistem çektiyse teşekkür senin neyine pis fakır mi dicen acaba dedim :)
Yok daha neler asıl sistem değilde sen seçtiysen teşekkür etmezsem ayıp olur diye düşündüm 🙂
cansın :)
Teşekkürler 🙂) nezaket önemli..
kesinlikle :)
göz yetmiyor sadece tipte lazım ben ne mavi gözlüler gördüm yalnızlıktan bıkmışlar o derece hepsi ilgi görmüyor...
az olan ilgi görürde o soru nolmuş abi ya :D nasıl o kadar görüş aldın :D
Bilmiyorum
maşallah :D
arada bizede dönüyor çark demekki
Cevap
8Cevap
a*cık gözlüdürlerde ondan. Bu arada hatun güzelmiş. ismi ne bu hatunun
barbara palvin
Eyvallah. bir pornhuba göz atıp geliyorum.
çünkü çoğunluk kahve renkli göze sahip. Az olan şeyler her zaman daha çok rağbet görür.
ender olması
Yeşil göz diyorum kesinlikle 😃 Dikkat çeker tabi gözleri bozuk 😃
hahaha
Barbara gibi olursa o normaldir o ilgiyi hak eder tabi
üst segment :)
Azınlık Sayıda Olduğundan Olsa Gerek Ülkemizde Fazla İlgi Görüyor Olabilir
Çünkü önceden nadir bulunurlardi
lensler çıktı olay bozuldu mu diyosun
Aynen
Barbara palvin bir bütün olarak muhteşem zaten ya
barbara ayrı bir kulvar soru barbara değil ama :)
tabiki öyle soru renkli gözler çekici mi
çünkü tatlı oluyoruz kanka :D
olsan olurdun al sana bomba cümle
hacı fotoda ki barbara palvin insan değil yalnız.
soruya odaklanalım :)
Nadir gözlere sahip oldukları için belkide
ender olması yani
herkesede olmayan her zaman ilgi çeker
Gözleri dikkat çekiyor
güzellik mi enderlik mi ilgi çeken
Sanırım ikiside
teşekkür ederim
Renkli kişilikler😇
buda doğru renkli gözlü olan arkadaşlarım hep neşeli mutlu insanlar:)
Pozitif ruhlu insanız biz😇
vallahi öyle :) yengeden izin alda buluşalım abi :)
İnşallah.. bı uygun haftasonu ayarlayalım tatilden once
inşALLAH
dikkat cektiginden
mantıklı
Az oldukları için
ender olması yani
Dikkat çekicidir
aynen öyleler
ilgi gozde degil cekiciliktedr
Ben sevmem
:D:D
Ela 😍😍😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar