Bir türlü başlayamıyorum olmıyor 😢😭🤕
https://i.hizliresim.com/JO7R4o.jpg
https://i.hizliresim.com/JO7R4o.jpg
Hayalleri için bir dönem bedel ödemeyenler, başarısızlıkları için ömür boyu bedel öder. Bence hayalin varsa ve onu gerçekten istiyorsan onun için savaşman gerekir. Dış Motivasyon 72 saat sürer. 72 saat sonra kaybolur ama eğer gerçek motivasyon etkenini bulursan kimsenin seni motive etmesine gerek yoktur.
komsunun kizi bak okulun en basarili kiziymis ne zaman gitsem hep der calisiyor sen ne yapiyorsun senden hic birsey olmaz ahahaha
Liseden mezun olur olmaz kpss ye 6 Y çalışsaydım. 19 yaşımda memurdum. 2 sene daha okumak sorunlarla uğraşmak zorundayım. Aklım yeni başıma geldi bence sende böyle düşün. Feda edeceğin 5 6 ay ama sonra keyfini süreceksin
Cevap
21Cevap
Yolda geçen birisi senden yüksekte görünemez. Sen onu yükseklere taşıyorsun. Bu tavrından vazgeç, kalk ve harekete geç
Kalemi sorulara versen senin güzelliğini çizemez 😊
Bu sebeple kalemi al eline, karala doğru cevapları 😏
Çalışıp kazanırsan kendi hayatını kazanamazsan ilerdeki kocanın istediği hayatı yaşarsın seçim senin oldumu:)
Çalış hayatini eline al yoksa benim gibi caresiz kalirsin. Cok zenginim ama kazandigim para huzur vermiyor. cunku haksiz kazanc elde ediyorum
3000 maaş hafta sonu tatil, bayram tatil, 8 buçukta gel 4 te eve git, ömür boyu iş garantisi ve yan gelip yatma, daha ne diyim :)
Dont let your dreams be dreams just doo ittt do ittt * el hareketi *
Kendine bir referans (torpil) bul :P yolun yarisi tamam
Önce sıkı bir çalışma ardından yürekten semaya uzanan eller
Ben de ygs lys için otlanıyım bari 😂
Eğer çalışmazsan bütün ömrün ksde geçecek sekerim
Hadi goçuuum hadi aslanııım yaparsın sen
Çaliş KI kiskananlar çatlasin.. ;)
Zengin koca bulamazsan işin yaş git çalış çabık :P
Boşver çalışma ya nasıl olsa başaramıyacaksın
neden 😞
yaparım bir kere 😒
görürsün sen sana sınav sonucunu atıcam 😒
ben yapamicamda kim yapacak ayrıca 😏
iyice gömdün sende be 😕
merak güzel bir şey biliyomusun 🙂
aslında basit görünen ama basit olmayan bir şey yüzünden 🙂
sen hariç herkes anlardı 😂😎
artık soğudu bence yiyebilirim 😏
yemek yerken konuşmayı sevmiyorum 😒
yemeğe başladım bile 😕
merak ettin bir kere 😏 teşekkür ederim 😌
söylersem bütün büyüsü kaçıcak ama 😞
söylenmez sırdır 🙊
sende çok meraklısın ama 😯
suç demedim ki 😕
bence bana kalmalı sana söylememeliyim 😌
söylesem ne olacak bir şey değişmeyecek ki 😞
biraz da sen çatla 😒
bana başaramayacaksın dedin 😢
ney ettin onu 😑 kırdım kalbimi 😒
dileme şaka yağtım 😓
farkettin ya tühh 😕
kaçmıyorum ki 😕
Ben de baslayamadim daha :(
Çalışmana gerek Yok, kaldırılacakmış!
Çalışmazsan başaramazsın
Matematiği hiç yapamayacaksın. :D
ya memur olacan ya da milletin hizmetçisi
80 90 alacaksın da atanacaksın ohooooo zor iş
Daha çok gençsin çalış çalış :)
Çalış lan aşkım
Ucunda ölüm yokya
Sen yaparsin :D
Caluş güzel gizum
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar