Adam demiş ki çok mutluyum hiç düşmanım yok.. Birisi oradan sormuş.''Kardeşinde mi yok?''diye.. Akrabanın akrabaya yaptığını akrep akrebe yapmaz derler o nedenle taş hep yakından geldiği giib hançerlenmekte kardeşten olur.
silah paylaşıp tehdit vari şaka yaparsan hareketin kralını görürsün kusura bakma yorumlarda baktım adam haklı gibi şakanın da yeri ve zamanı var olur böyle şeyler takma derim gecen bol olsun...
evet haklisin şakanın da yeri ve zamanı olur.. hakaretin olmaz.. istedigin zaman istediigin yerde yapilmali zaten hakaret.. her neyse herkesin dusuncesine saygi duyarim... iyi aksamlar
En İyi Cevaplar