Babam eskiden baya sinirli bir adamdı şimdi size yediğim bir kaç dayağı sebebiyle anlatıcağım 3 yaşında felandım insan kötü anılarını unutmaz ya neyse oturduğumuz yerde park yoktu bir akrabamıza gittik tam evin karşısı park baba beni parka götür dedim hayır dedi ağlamaya başladım sus dedi susmayınca beni baya bir güzel herkesin ortasında dövmüştü bir gün banyoda bişey değiştiriyodu yanına gittim durduk yere vurmuştu dudağım kanayınca geçer bişey olmaz demişti gene 3. 3 buçuk yaşlarımda yalnız yatmaya korkuyorum babamda alış artık dedi ve gitme diye ağlayınca beni dövmüştü ağlayarak uyumuştum bazen kolumu felan morartıyodu bide ertesi gün gelip noldu diye soruyodu bende bir yere çarpmişim va diyodum cunku o zamanlarda 5 yaşindaydim daha iyi bir yalan bulamazdim heralde bir gün televizyon kavgasi yaptik beni dövmüştü bende müzik dinleyip ağlamak için televizyonluğa yöneldim kulaklığıma televizyonu kapatıcam sanıp tekrar dövmüştü çocukluğumdan beri abna sözler verir tutmazdı babam hani dövsede 2 saate gider sarılırdım 19 yaşındayım bu güne kadar babamla bir yere gezmeye gitmedik verdiği sözleri tutmadı ablamı daha çok sevdi 1 haftadır sözünü veriyordu dün gezicektik ama o 2 gün önce gördüğü halde dün sözünü tutmayıp ablama gitti aradı açmadım uzun süre sonra açtım ve azarladım ilk defa bunu yaptım artık yediremiyorum şu an konuşmuyorum ve annem bana bir şey sorduğundan şununla konuşma diyor ablama gitti diye kızdığım için terbiyesiz anlayışsızmışım aklıma gelince gece gece ağladım baya bir anlatmak istedim iyi geceler
Babamla kötü geçmişimi unutamıyorum çocukluğum izin vermiyor sizin buna benzer sorununuz varmı?
3 yasindaki bir cocugu dovmek babalik degildir cocukluktur ve sacmaliktir bunun bir sebebi olamaz cunku sen cocuksun boyle tuhaf seyleri yapacaksinm. sen bide kızsın
Ya 3 yaşinda cocuk parka gitmek istedi diye dovulur mu aklim almiyor halamin cocuklari gelse ne isteseler yapiyor kiskaniyorum yani kendi cocuguna yapmadiği şeyler
En İyi Cevaplar