öyle bir risk olsa yaptırmam zaten ya şu çene çok moralimi bozuyor yeminle çok kötü bir şey istemsizce ağzımdan salya akıyor hem görüntü olarak hem sağlık açısından çok kötü bir şey pahalı olmasa keşke
Detayli bir bilgim yok ama kulagin kalsin bence. Cenene gelince... salya akitmanin cenenin yapisi ile alakali oldugunu pek sanmiyorum. Genelde bagirsaklarda solucan oldugunda rastlaniyor bu duruma. Baska nedenleri de vardir gerci de hani anomali olarak gormemelisin bence.
asgari ücretle çalışıp 10 aylık maaşımı bile veririm o kadar önemsiyorum ama ben okuyup iyi bir meslekte daha iyi para alıp bu ameliyatı olmak istiyorum mesela 10 ay çalışmak yerine 2-3 aylık maaşımla ameliyat çok daha mantıklı
Bence acele etme. İskelet yapısı 33 kadar mı ne gelişmeye devam ediyor. Biraz geç yaptırırsan daha iyi olabilir. Emin değilim gerçi ama acele etme araştır düşün taşın vs.
ya ben diş teli takılmadan önceki fotoğrafıma baktım çenem düzgünmüş ama bu diş takıldan sonra dişlerim dümdüz olduktan sonra çenemin geride olduğunu anladı ve şimdi diş teliyle düzelmiyor bunu ordontiste söyledim ama düzelicek bir şey değil mecburen ameliyat olmam gerekiyor
Ama bence sen öyle sempatiksin herkesin çene yüz yapısı aynı olacak diye bir kaide yok ki? Neden farklı olmayı anormallik olarak yorumluyorsun? Kendinle barışık olmn önemli kendini bu şekilde beğenmiyorsan ol tabi ama hani bu bir hastalık vs değil ki? Biri bişey mi dedi ya da tamamen senin takıntın mı?
ama bu farklılık değil ki çenem geride normal insanların çene ucu normal olur benim ki geride mesela benim çillerim var bu farklılıktır ama çene geriliği resmen bir anormallik gibi bir şey mesela o çene cerrahı çenemi kemiklide yapabilir güzel görüntü çıkartabilir ama ben böyle bir şeyde istemiyorum ki sadece normal olsun yeter yani
teşekkür ederim yüzümde baya çil vardı lazerle aldırdım belirginlikleri azaldı baya ama hala var ve şu an baya güzel gözüküyor eskisine göre ve şu an bu çillerle çok mutluyum çok göze batmıyor yakından bakınca belli oluyor filan çok hoş duruyor
tamam şuanlık sıkıntım yokta şu çene olayında araştırdım çok doktora gittim 6.500-15.000 tl arası fiyat istiyorlar hepside aynı tekniği yapıyor ilk hafta ağzın yüzün şişiyor 1 hafta sıvı gıdayla besleniyorsun çenenin tam oturması 2-6 ay arası sonra alt dudak kalıcı veya geçici his kaybı riski var sıkıntılı bir iş yani ve olmama riskide var vücut kabul etmeyebilir ama en sonunda bir cerrah buldum çene cerrahı ve adam çok iyi 20 yılda 10.000 ameliyat yapmış kendi tekniği var benim çeneyi 40 dkda hallederim dedi ağrı yok sızı yok direk çenem düzelcek bu adamın tekniğinide bazı yabancı doktorlar uyguluyor şimdi bu adamı bulmam çok iyi olmadı mı diğerlerine gitsek ayvayı yemiştim inşallah bu adam ben yaptırmadan ölmez ya da işi bırakmaz
En İyi Cevaplar