175 Boyumla Çoğu Erkekten Uzunum. Herkes yalancı mı yoksa?

Bence herkes boyunu atıyor. Abi kızın boyu tas catlasin 165 omzuma bile gelmiyo boyum 175 diyo :D ya da erkek icin konusursak adamin boyu benimle ayni 182 yim diyo. Boyumu ciplak olarak corapsiz vs ozel hastanede diyetisyen kontrolunde olctuk ve tam 175 ciktim. Kime sorsam boyu 175 ama herkesten uzunum bu nasil oluyo anlamadim. Erkeklerden benden uzun olanlar harbiden uzun oluyo 190 ustu. Ama digerlernin %65 inden uzunum. %35 ilede ayni boydayim diyebilirim. 175 diyince insanlar kisa algiliyo oysaki gayet uzun bir boy. Zaten turkiyede kadinlarin boy ortalamasi 162 erkeklerinde 173 cikmis. Ortalamanin ustu oluyo bu boy burdaki kezban kizlarimizda ben seninle ayni boydayim kisasin yiaa diyip duruyorlar. Valla benden uzun kiz sokakta bir kere bile gormedim. İstanbul'da yasiyorum caddede takilirim gorduysem ayaginda muhakkak topuk oluyo. Yani kizlar zaten boyunu rahat topuklularina guvenerek 10 cm kadar salliyo. Erkeklerde 176 mesela 180 e yuvarliyo. 175 kisaymis gibi algilaniyo ;) yoksa ben nasil herkesten uzun oliyim dimi? Abi herkes yanimda kisa kaliyo ben anlamadim bu isi. Cunku dedigim gibi 175 Boy kadinda da erkekte de ortalamanin ustu!!! Ama gercekten 175 isen. 171 olup 175 e yuvarliyosan sıkıntı :)
175 Boyumla Çoğu Erkekten Uzunum. Herkes yalancı mı yoksa?
Cevapla