Gecenin bu saatinde ziliniz çaldı kapıyı açtınız ve kimse yok. Ne hissederdiniz?

Kalbime inecek birazdan. Çaldı çaldı açan olmadı gitti desem imkansız, çalar çalmaz bir irkilip hemen kapı dürbününden baktım. Bir şey göremedim, kapıyı açtım kimse yok. Korkuyorum😱
Gecenin bu saatinde ziliniz çaldı kapıyı açtınız ve kimse yok. Ne hissederdiniz?


Gecenin bu saatinde ziliniz çaldı kapıyı açtınız ve kimse yok. Ne hissederdiniz?
Cevapla