Kalbime inecek birazdan. Çaldı çaldı açan olmadı gitti desem imkansız, çalar çalmaz bir irkilip hemen kapı dürbününden baktım. Bir şey göremedim, kapıyı açtım kimse yok. Korkuyorum😱
Gecenin bu saatinde ziliniz çaldı kapıyı açtınız ve kimse yok. Ne hissederdiniz?
Aynı şey benim başıma da geldi. Saat 12 civarı yatağımda yatıyorum ve uyumaya çalışıyorum. Birisi kapıyı tıklattı. Bu saatte kim olabilir ki diye düşündüm, içim ürperdi. Evdeki herkes uyanıktı. Herhalde tuvalet dolu biri de çıksın diye kapıyı tıklattı dedim kendi kendime. Aradan 2 3 saniye geçti. Ardından ablam bu saatte kim geldi diye kapı deliğinden baktı. Sensörlü lamba yanıyordu fakat kapıda kimse yoktu. Biri yanlışlıkla çalıp geri indi desek olamaz çünkü aşağıdaki hiçbir katın lambası yanmıyordu. Buna babam kapıyı açıp kim var diye yokladığında emin olduk. İşin tuhaf kısmı da herkesin kapıya yakın oturmasına rağmen kapı sesini sadece ablamla benim duymamdı. Hala ürperiyorum.
Yatıyoz lan bir daaa çalma diye bagirirdim American horror story degil bura turkiye akıllı ol derdim Tabiki bunu söyleyemeye üşenirdim avel avel bakar sonra kapatır gider yatardım
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hic düsünmem terkederim ölüm tehdidi aldigim birileri var polis haberdar konudan.
En İyi Cevaplar