Bazen karşımızda ki insan bize yakın davranır ama, zaman zaman değişik tavırlar sergiler.
bir bakmışsın ki, aslında çok uzak.
bir bakmışsın ki, tanıyamıyorsun.
bir bakmışsın.. Artık yok.


#insançözülebilirmi?

İnsanlar çok garip ne yapacaklarını bilemiyorsun en yakınım dediğinden şeyini bildiğin birinin farklı özelliklerini keşfediyorsun ve bu sadece seni üzüyor genelde bence insanlara olan beklentiyi düşük tutmak daha da mutlu eder çünkü ne çıkar bilemezsin
Çık bak dışardan, nerde olduğun o zaman anlaşılır
Bu soruya ciddi manada cevap veren yalancıdır. Bu sorunun tek bir cevabı vardır ki o da teknik olarak cevap değildir. Ne yapacağını bilemez insan. Kısa net.
o hayatından çıksa ne olur? sorsunun cevabını ara
Cevap
18Cevap
Yar beline beline sarlamam ah geceden duramaaam. Ah öteden beriden bakış atma ah yermde duramam 😂
Öyle bil duurumda mekanı ter kediyorum. Hayatımda griye yer yok
😂😂😂
kimsenin hayatında yer etmiyoruz. yalnızız. kimisi değil. ben öyle olabilirim.
bilmem, sen de kusura bakma yani. kimse isteyerek bir başkasını kırmaz. mecbur kaldığı ya da mecbur hissettiği için kırar.
herkes mutlu olsa da çavdar tarlasında uçurumlardan insem artık.
çevremin üçte biri bunlarla kaplı, niyeti iyi belli etmek lazım. arkadaş olacaksan sınırını bileceksin. herseyimi bil, yakınımda ol sonra yok sen beni yanlıs anladın. hayır efendim sen kendini yanlış anlattın. bu kadar.
yeni başıma geldi de doluymuşum baya 😂
madem manyagsın şöyle anlatayım. birinin hayatının neresinde olduğundan şüphe ediyorsan hayatının tam ortasına oturup şapacaksın ki, senin tam merkezin sahibi olduğunu anlasın itoğluit.
Ona izin vermem. Zaman kaybı olur hem benim için hem karşı taraf için. Netleştiririm ya hep ya hiç.
Hayatımın zirvesine yerleştirmek üzere olduğum bir insanı dün bir bugün ikinci kere kırdım :) yüzüm kalmadı galiba :)
Öyle olmasına izin vermiştim bir kaç sene önce. Vardı ama aslında yoktu. Yokmuş ama ben görememişim..
hayatindan usulca cikmayi tercih ediyorum o gibi durumlarda
Üzerine durmam için erken deyip zamana bırakarım sanırım.
Kalbinizin ısınmadığı insanlardan uzak durun demiş Hz. Ömer. Alır başımı giderim.
Milletin yörüngesine girmeden oturun oturduğunuz yerde.
Adamsin
Bende hiç olmadı ama olsaydı daha fazla sorgulamaz giderdim. Gerek yok soru işaretine
Bir bakmışsın, adam ilgi delisi ve boş kaldığında seni yokluyor. Edebiyatına gerek yok, durum bu.
açık açık ona sormaktan başka bişey yapamazsın, yoksa bulunması imkansız
bu gibi durumlarda sorun çekinmeyin sormaktan çünkü en sağlıklı bilgiyi böyle edinip saçma sapan kuruntularla kendinizi yiyip bitirmezsiniz
Sen hiçbirşey yapma normal davran ve hayatına bak o kişi seni istiyorsa zaten kendisi gelir kimseyi büyütmeye gerek yok
Öyle insanlardan uzak durmak gerekir. Ben direk uzaklaşıyorum
Eger o insandan uzaklasirsan onun verdiği davranış ve tepkilere gore yerini belirleyebilirsiniz.
herşey birbirne karışır ortada kalırsin kanadı kırılmış kuş gibi
Azıcık gururu olan biriyse si*ktir olup gider ne yapacak başka😠
Sosyal medyada çay edebiyatı yapan erkeklerden değil mi bu
Modern islamcı sjhfjs
Fotodaki
Manuş baba kim ya yeni mi çıktı 😂 şarkıları berbatmış
Iste tam boyle düşündüğün anda, o kisinin kulagina yaklaş ve fisilda "s*ktir git"
namuŞ :) güzel şarkıları var ha
o zaman sende ona hayatindaki yerini goster 😀
Hayatından çıkmalıyız.
Evet oldu çok yorucu bir durum bence
hayatimizdan cikarmaliyiz
Çok merak ediyorsak sorabiliriz
tamamen dışarıda tutmalı..
ortadan kaybol ve uzaktan izle öğrenirsin
ilişkiyi kesmek en iyisi olacaktır
Düşünemiyorum aklıma başka şeyler var.
ilk kendimi bulim sonra onu dusunurum
Artık yok olsa iyi olur
Sormalıyız
Git. En temizi.
Muhatap olma
ona sorcaksin direk.
si. ktir çekerim :D
Yolumuza gitmeliyiz.
o nasıl bir erkek la
Uzaksa olabilir
Tek bir yolu var
Vazgeç
bulmaca çözerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar