Maçoyum ben elimle hemen izi silerim öyle dolaşamam mı
yoksa hayatımın kadınının dudak izi ile gururla gezerim mi dersiniz?
yoksa hayatımın kadınının dudak izi ile gururla gezerim mi dersiniz?
Valla benim olayım macoluktan çok Light erkek Selami moduna yakın bir mod :D
ki ruhumda sevgisinin izini taşıdığım kişinin ruj izi beni rahatsız değil mutlu eder ancak ve Evet silmem kalır ancak ne zaman silinir yüzümü yıkadığım zaman ki sorun yoktur insanların da beni öyle gormesinde hatta o kadar sorun Yok ki bu gören kişi ya da kişiler 1. dereden akrabam dahi olsa önemsemem cins bakışları
Vallahi helali hoş olsun
teşekkurler :)
Nerede olduğuna bağlı.
Evde ise dert etmem. Hem yaramazlığın başlangıcı olur.
Ama dışarıda ise hoş durmaz zaten. İstemeden istemeden sileriz.
dışarda öptü yanaktan
Keyifli günümde bozuntuya vermeden yürürüm. Eğer birisi yüzünde ruj izi var derse, "hadi ya hiç farketmemişim" derim.
Keyifsiz bir günümde ise öpücüğüne karşılık verir ve bir süre sonra silerim.
Kim öperse öpsün eğer hemen silinirse karşıya iğrenme anlamı verir.
Senin keyifli gününe göre şekilleniyo yani tepki
Hepimizin canının sıkkın olduğu günler yok mudur?
Hepimiz ya da polyana misali mi yaşıyoruz bu dünyada?
hayır
O zaman hepimizin günlük hayatta gerçekleşen olaylara karşı verdikleri tepkilerin o anki durumlarına göre değiştiğini kabul edebilir miyiz?
Mutlu, sinirli, dertli ve üzüntülü olarak ele alacağımız dört duygusal halde iken aldığımız bir habere verdiğimiz tepkiler mesela aynı olabilir mi?
Hıhı olamaz
O yüzden işte hani keyfime göre değil de o an bulunduğumuz duygu durumuna göre değişebilir benimde verdiğim tepki.
(Emojisiz konuşunca ne kadar ciddi durdu öyle o. O )
Öyle oldu 😒
Ters tepki vermek anlamında yapmamıştım aslında. Genelde emojili konuşurum da, çok gülüncek bir şey olmayınca koymadıydım, oda sert kaçmış.
Canınızı sıktıysam kusura bakmayın :/
ne bilim terledin sandım ama belli etmedim pek
Yok canım ya. Tersleyecek olsam cevap bile vermem. Sitede sinirimi bozan olursa cevap bile verme gereksinimi duymadan görmezden geliyorum. Vaktim onlara harcanmayacak kadar değerli. Herkesinde öyle olmalı aslında.
Sizin ciddi cevabınıza ciddi cevap verdim diyelim. (:
pekala o zaman :) gene de yanıtınız hoş en azından hiç dolaşmam o şekil demediniz
Sevdiğim kadından kalma bir şey o. Sevdiğim kadını terslemeyi sevmem. Onun kalbi kırılacağına ben yüzümde ruj le gezmişim ne olmuş? (:
Maço gibi davranan erkeklerden bireysel olarak tek tek nefret ederim.
Vallahi bravo 👏🏼:)
Teşekkür ederim (:
Ki zaten ben hep evleneceğim kişinin beni tanıyan ve sayan biri olacağını düşünüyorum, ki benimde niyetim öyle biri olmak.
Öyle bir olay olduğunda zaten eşim sevgilim vs. neyse zaten beni bildiği için öyle bir rujla beni öpmüştür (:
Son dediğini anlamadım ki 😒
Şöyle diyorum;
Birlikte olduğum kişi zaten beni tanımıştır. Hangi durumlara nasıl tepki vereceğimi üç aşağı beş yukarı biliyordur ve beni orada öyle öpmüşse benim zaten vereceğim tepkinin kötü olmayacağını çoooktan anlamıştır. :D
ha şimdi anladım işte 😬 yordum senide anlatmaya çabalarken ama 😀
Estağfurullah. Öyle şey mi olur? :D
Bu sitede zaten takılma amacımız sorulara cevap verme ve muhabbet etmek değil mi?
Güzel bir konuşma oldu işte ne güzel :D
Sen peki erkek arkadaşını ya da eşini öyle öper miydin?
i.ytimg.com/vi/SWDzqU4U1HU/maxresdefault.jpg
Şöyle bir tane :D
yanağından öperdim 😂
Her yerinden değil canım zaten :D
O abartı olur, ona kızarım zaten :D
Yanaksa iyi sıkıntı yok :D
😀😀😀
3 kelime cevaptan 3 sayfa yorum çıkardık asıl bize de helal olsun diyorum başka bir şey demiyorum :D
Çene olunca insanda 😀
Oooo bende deli vardır o :D
Bir gün çenem yüzünden başıma gelecek az kaldı :D
deme ya bende az çenesi düşük değilim hani 😂
Konuşan insandan zarar gelmez :D
Konuşmayanlar sinsi olur derler demii 😬
Yani ağzından lafı almak için bin dereden su getirirsin :D
Kıskıs aynen 😬
Erkekler siler hemen gezmezler öyle bence.
Belki vardır ince birileri 😀
Cevap
27Cevap
ya grur la gezmek bir yana bizim millet hemen yapistirir hangi orpya opturdu diyee 😂😂😂😂😂an tanrim dedimmm
😂😂😂
hakliyim ama demii 😎😎😎👍👍✌✌
hiç kimsenin görmesini istemem utanır im silerim eğer dışarda İsem evdeysem kalsın yeterki öpsün diye düşünüyorum.
Silerim..
Bir daha da böyle yapay şeyler kullanma diye de çıkışırım..
#Vesselam
Niye ruj kullanmak kötü mü
Evet..
Ben sevmiyorum
'Hayatimin kadinin dudak iziyle gururla gezerim' ne lan?
Hangi dunyada yasiyordunuz?
Normal dünyada
Dunya normal de bu kafada bir anormallik var
Öpemez ki o dudakla hele bir yeltensin ağzına vururum. :D Öpecekse gitsin silsin gelsin.
Niye be 😀
silerim tabi öyle annem görse karin sevmiş seni der utanirim😃😄
gezerim tabi niye gezmiyim ama tabi çok abartı olmayacak 😀
Yabaktaki küçücük iz işte
Bravo
wuhuu
Napacam saklayacak degilim galiba ama. o an hemende silmem yani sanki igrenir gibi
ince düşünce 😀
Evdeysem sorun yok ama dışarı çıkacaksam silerdim tabikide
Dışarda öperse
sevdigim kadinin dudak izinin yanagimda durmasinin sakincasi yok 😂
bildiğimi sekerparemosin sen kiz
yeni evlenen?
Yoo o dediğin kim?
pardon jelibon arkadaşımı buldum takibata yanlış yere yorum yapmisim
Öpsün. Dışarı çıkarken yıkarım
Dışarda öperse dedim 😀
yahu yanakta bir izle dolaşamıyosunuz be 😀
Bence çok mantıklı seni o kadar seviyorum ki erkeklik gururumu aldanmadan dudak izinle dolaşıyorum demek 😒
bu da bir çeşidi işte küçük detaylar büyük sözler ifade eder bazen
Hiçde bilemene değil cıks inkar 😒
Burda bahsi olan şey kişinin kendi görüntüsünde değiştirilmesini istenen bişey değil beni seviyosan ruj sür çık ya da beni seviyosan saçını dağıt da şık demedik
Dediğim bir sevgi göstergesinin getirisinden rahatsız olur musunuz du
bana göre öyle sana göre öyle ise peki diyor ve saygı duyoyoruz her görüşe
Ben öptüğümde sil bakalım ne oluyor @katre
Abiler rujlu öpulmez zaten
sekerpare senmisin
onceden de burda olan eylülde evlenen?
@Miss_Brunette bide ben tanısam 😂
eşim neden kırmızı ruj sürmüş vay terbiyesiz herif
😂😂😂
ben ruj kulanmasını istmiyorum doğal daha güzel
Niye
sevmiyorum doğa kız daha güzel
Öyle gezen mi varmiş :.(
Var mı merak ettik işte 😀
Umarim yoktur asdfghjksad
Niyemiş 😀
Chanel rujları çıkmıyor kalır öyle 😄
Ahahaha 😀
nabıyon gerizklı derim ona sildiririm.
😱 ne ayıp
müze de saklayacak halim yok.
kalsın biraz derim =))
:)))
Silerim tabi lan. Terbiyesizmiyim
Terbiyeyle ne alaka
Ne alaka ya
Gezerim soran olursa çıkmayan ruj bu derim
Bravaa 😀 👏🏼
Silerim tabiki soru mu simdi bu
evet soru
Iyi
Eşimi yerim izi bolver
Hmm
Soruma cevap yazar mısınız lütfen çok önemli
Ne sorusu
Dolasmam silerim hemen
Silmeleri gerek
niçin gerek
Millet içine ruj izli cikarsa millet garipser
garipsesinler 😀
o zaman istediği gibi dolaşabilir
Müzede saklarım
Hadi be ordan 😀
duruma göre bakarım
Nasıl yani
Ruj sürmem
Hiç mi
Dursun napiyim
yapma bişey 😀
yalasaydın
silerim valla
Eşim ruj süremez :/
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar